1402-01-17 10:37
309
0
84335
سرخط مهمترین اخبار ۱۶ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

آغاز نهضت مقابله با بی‌حجابی در گلستان

فارس نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب، حجت را بر ما تمام کرد و از این پس هیچ عذری برای اهمال در برخورد با بی‌حجابی پذیرفته نیست.
حیدر آسیابی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب، حجت را بر ما تمام کرد و از این پس هیچ عذری برای اهمال در برخورد با بی حجابی پذیرفته نیست.

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی کلاله

ایرنا نوشت: فرماندار کلاله گفت:‌ وزیر نیرو برای کمک به مدیریت بحران خشکسالی در این شهرستان دستور اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح آبرسانی کلاله صادر کرد.

فرهاد شیبک گفت: در صورت تخصیص ۴۰ میلیارد تومان درخواستی از وزیر نیرو تا سال ۱۴۰۲، می‌توان امیدوار بود که بخشی از این طرح به بهره برداری برسد و مشکل آب شرب شهر کلاله تا حد زیادی رفع شود.

«شهید مهقانی» گلی خوشبو و تلنگری برای بیدار کردن دل هاست

ایسنا نوشت: بانوی گرگانی با بیان اینکه شهید مهقانی خون خود را برای دفاع از همه بانوان کشور اعم از محبجه و کم حجاب فدا کرد، گفت: دشمن بداند که همه ما کم حجاب و محجبه ، شیعه و سنی قدردان شهدا و با هم متحد هستیم.

بانوی جوان بازگشت پیکر پاک شهید مهقان در ماه مبارک رمضان به استان ما را به گل خوشبو و تلنگری برای بیدار کردن دل‌ها تعبیر کرد و افزود: این خون‌ها تا روزی که حضرت مهدی(عج) ظهور کرده و انقلاب با دست با کفایت رهبر انقلاب به حضرت تحویل داده شود در جریان است.

پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه در طرح ملی امدادونجات نوروزی در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه و خدمات در طول اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

قاسم غریب آبادی از پایان اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای طرح از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین، نیرو‌های عملیاتی به ۲۴۵ مورد حادثه، خدمات پوشش امدادی دادند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.