1402-01-14 08:25
306
0
84290
سرخط مهمترین اخبار ۱۳ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

پاسدار شهید «مقداد مهقانی»، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان

فارس نوشت: پاسدار مدافع حرم شهید مقداد مهقانی از جوانان ولایتمدار بخش فاضل آباد استان گلستان که در حمله هوایی و تروریستی مستقیم رژیم صهیونیستی در سوریه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

شهید مقداد مهقانی در حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق در بامداد جمعه 11فروردین (نهم ماه مبارک رمضان) به شدت مجروح و براثر شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شد.

طرح الگوی کشت ۱۴ محصول زراعی در گلستان آماده اجرا است
ایرنا نوشت: دبیر الگوی کشت استان گلستان گفت: طرح الگوی کشت ۱۴ محصول زراعی تهیه شده و برای اجرا به شهرستان‌های استان ابلاغ گردید.

علیرضا کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: محصولات زراعی که برای اجرای الگوی کشت در گلستان معرفی شده شامل گندم، جو، کلزا، برنج، سویا، پنبه، ذرت علوفه‌ای، چغندرقند، سیب زمینی، گوجه فرنگی، یونجه، نخود، پیاز و ذرت دانه‌ای است.

سیزده‌بدر فراموش‌نشدنی ملت ایران

ایسنا نوشت: یک تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی، سیزده‌بدر سال ۱۳۵۸ را شادترین سیزده‌بدر مردم ایران دانست و گفت: ملت ایران فردای روز ۱۲ فروردین که مصادف با سیزده‌بدر بود شادترین روز را تجربه کردند.

غلامرضا خارکوهی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تحولات ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: مردم ایران در آن زمان پس از سال‌ها مبارزه علیه رژیم پهلوی خواستار تاسیس حکومت جمهوری اسلامی شدند.

ثبت بیش از ۵ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از ثبت بیش از ۵ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد.

مسعود زیارتی گفت: از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ مجموعا ۵ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶۴۸ بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.