1402-01-01 03:05
362
0
84152
سرخط مهمترین اخبار ۲۹ اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

۸۰ درصد از زمین و تجهیزات شهربازی های گلستان استاندارد لازم را ندارند

فارس نوشت: مدیرکل استاندارد گلستان گفت: با نظارت و بازرسی های انجام شده حدود ۸۰ درصد زمین و تجهیزات بازی پارک های گلستان استاندارد لازم را ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد۰: یکی از مواردی که اداره کل استاندارد مورد نظارت و بازرسی قرار می دهد آسانسورها و زمین و تجهیزات بازی پارک های سراسر استان است‌. در بازرسی های انجام شده از زمین و تجهیزات بازی در پارک ها، حدود ۸۰ درصد آنها استاندارد لازم را نداشتند.

دولت به‌دنبال محرومیت‌زدایی کامل گلستان است

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ گلستان گفت: همه نگاه دولت و مجموعه مدیران ارشد استان به تلاش برای رفع کمبودها و عقب ماندگی‌ها و محرومیت‌زدایی از بخش‌های گوناگون با استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

محب حسینی اضافه کرد: پیگیری برای اجرای کامل مصوبات سفر ۱۳ اسفند سال قبل رییس جمهور به گلستان و همراهی و همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی امیدها را برای عبور غبار محرومیت از چهره این استان دوچندان کرده است.
 
۷۵۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گلستان دیدن کردند

ایرنا در خبری دیگر، نوشت: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: از ۱۵ اسفندماه تاکنون ۷۵۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این استان دیدن کردند.

یاسر قندهاری تاکنون بیش از ۵۲ هزار مسافر نوروزی در واحدهای گردشگری استان اسکان یافتند که بالای ۷۰ درصد این اقامت‌ها مربوط به بوم‌گردی‌هاست.

ثبت تردد بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرو در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ثبت تردد بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرو در جاده های مواصلاتی استان خبر داد.

عادل مصدقی گفت: در چهار روز گذشته بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرو در استان ثبت شد که ۳۶ درصد از پلاک‌ها غیر بومی بود.
او افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.