1401-12-27 03:15
1144
0
84119
سرخط مهمترین اخبار 23 اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

نگارخانه شهرداری گنبدکاووس افتتاح شد

فارس نوشت: شهردار گنبدکاووس گفت: نخستین نگارخانه گنبدکاووس زیرنظر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

سیدعلی اصغر موسوی در مراسم افتتاح نگارخانه گنبدکاووس اظهار کرد: در راستای تشکیل و راه اندازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گنبدکاووس اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شده است.
وی تصریح کرد: نخستین نگارخانه گنبدکاووس در فضایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع از فضاهای شهرداری راه اندازی شد.

توافق ایران و عربستان به نفع کشورهای مسلمان است

ایرنا نوشت: امام جمعه گرگان گفت: توافق هفته گذشته ایران و عربستان با وساطت چین به نفع کشورهای اسلامی است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: عصبانیت اسرائیل و آمریکا از برقراری ارتباط دوباره ایران و عربستان نشانه درستی این توافق است.
 
فعالیت ۲۳ اکیپ نظارتی در گلستان

ایسنا نوشت: مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به سامانه‌های ثبت گزارشات و شکایات مردمی از تخلفات بازار نوروز و ماه رمضان، گفت: سامانه ۱۲۴ برای ثبت شکایات مردمی در تمامی حوزه‌ها در خدمت مردم است.

محمدرضا حاتمی جمعه ۲۶ اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی ۲۳ اکیپ نظارتی در سطح استان فعال شدند که با همکاری دستگاه های نظارتی استان اعم از بسیج اصناف، اداره تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت و بازرسی اصناف اکیپ های ما در تمامی شهرستان‌ها مشغول نظارت و بازرسی هستند.

دستگیری باند سارقان زورگیر و خشن در گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری باند سارقان زورگیر و خشن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی تجری گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری مبنی بر زورگیری از وی توسط سرنشینان موتور سوار، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری۱۱ بلافاصله پس از انجام اقدامات پلیسی یک نفر را دستگیر و با شناسایی هویت دو فرد دیگر آن‌ها را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.