1401-12-23 10:11
549
0
84074
استاندار گلستان:

ورود مازندران به موضوع گردشگری آشوراده قانونی نیست

استاندار گلستان گفت: ورود استان همجوار به موضوع گردشگری آشوراده رقم خورده ولی از سوی مقامات دادگستری و قضایی استان این ورود قانونی بیان نشده است.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: ورود غیرمنطقی و غیرقابل قبول از استان دیگری در خصوص گردشگری آشوراده صورت گرفته است و  با دادستان در این رابطه صحبت کردیم.

استاندار گلستان ادامه داد: اقدامات ما قانونی است و با مجاری قانونی صورت می‌گیرد و هیچ اقدامی را بدون هماهنگی سازمان محیط زیست کشور انجام نمی دهیم.

زنگانه تاکید کرد: طبیعت گردی گسترده مورد توجه شورای معماری شهرسازی و استان است و بحثی که در شورای معماری شهرسازی مورد توجه قرار گرفته موضوع تغییرکاربری متمرکز در روستای آشوراده است و اقامت جدید را در این مکان در نظر داریم.

 

وی ابراز داشت: تلاش ما این است که دستور رئیس جمهور را در خصوص گردشگری آشوراده به سرانجام برسانیم، دستور رئیس جمهور کاملا مشخص است و باید براساس آن عمل کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: ورود استان همجوار به موضوع گردشگری آشوراده رقم خورده ولی از سوی مقامات دادگستری و قضایی استان این ورود قانونی بیان نشده است.

زنگانه تاکید کرد: مصوبه شورای راهبری برای طرح گردشگری آشوراده و طبیعت گردی غیرمتمرکز داریم و لذا ورود محیط زیست مازندران و دستگاه قضایی شهری در این استان وجاهت ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.