1401-12-22 03:07
347
0
84045
سرخط مهمترین اخبار 21 اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

تحقق اشتغال بیش از 36 هزار گلستانی در سال جاری

فارس نوشت: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تعهد اشتغال امسال استان گلستان تعداد ۳۱ هزارو ۳۱۰ نفر بوده که تاکنون برای ۳۶ هزارو ۳۱۸ نفر اشتغال محقق شده است.
ظهر امروز حسینعلی خواجه مظفری در تجلیل از کار آفرینان برتر استان گلستان در گنبدکاووس اظهار کرد: تعهد اشتغال امسال استان گلستان تعداد ۳۱ هزارو ۳۱۰ نفر بوده که تاکنون برای ۳۶ هزارو ۳۱۸ نفر اشتغال محقق شده است.

مصوبات سفر استانی دولت به گلستان در حال تحقق است

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: باگذشت یک سال از سفر سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان، اکنون شاهد به ثمر رسیدن مصوبات این سفر یکی پس از دیگری هستیم.

 احمدی اظهار کرد: سفر پر خیر و برکت سفر رییس دولت سیزدهم در ۱۳ اسفند سال گذشته مصوبات دیگری هم در بخش‌های مختلف زیرساختی و آب و برق داشت که عملیات اجرایی بسیاری از آنها شروع شده و پیشرفت فیزیکی خوبی نیز دارند.

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی استان گلستان اعلام شد

ایسنا نوشت: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: اعضای دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

درویشعلی حسن‌زاده گفت: در پایان این انتخابات در بخش بازرگانی "ارازجان شمالی" با ۲۰۱ رای، "سعید صفوی" با ۱۹۳ رای، "میثم دومهری" با ۱۸۱ رای، ‌"آتانفس رودی" با ۱۸۱ رای و "سیدمحمد مرتضوی" با ۱۷۶ رای و در بخش صنعت، "علی محمدچوپانی" با ۲۱۷ رای، "رضا مبصری" با ۲۰۹ رای، "رمضان بهرامی" با ۱۷۳ رای، "حمید سلیمانی" با ۱۷۱ رای و "ابوذر فردوسی" با ۱۴۱ رای انتخاب شدند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در بخش معدن "حاج محمد زاوودی" با ۱۸۸ رای و "رحمان قره قاش" با ۱۷۶ رای و در بخش کشاورزی "حمید یوسفی" با ۲۲۸ رای، "سیدهامان هاشمی" با ۲۱۱ رای و "حمید قلندری" با ۱۶۱ رای به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره اتاق انتخاب شدند.

تشکیل پرونده برای تعدادی از نانوایی های متخلف در کلاله

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان کلاله از تشکیل پرونده برای ۳ نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره صمت شهرستان کلاله گفت:بر اساس دستورالعمل ستاد خدمات سفر مبنی بر ضرورت نظارت بر خبازی‌ها و نیز ابلاغیه‌های نظارتی صادره از سوی مراجع بالادستی، گشت‌های مشترکی با حضور نمایندگان ادارات صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت تشکیل شد.
او ادامه داد:بر این اساس از تعدادی از واحد‌های خبازی روستایی بازدید به عمل آمد که درنتیجه تعداد سه پرونده تخلفاتی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی، ارجاع شد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.