1401-12-03 05:30
332
0
83714
سرخط مهمترین اخبار 2 اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

۷۴ مرکز نگهداری معتادان متجاهر در کشور فعال است
فارس نوشت: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: از محل ماده ۱۶ تعداد ۷۴ مرکز نگهداری معتادان در کشور فعالیت دارند.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر درمراسم افتتاح طرح پایلوت یاری‌گران زندگی در روستا، اظهار کرد: براساس ماده ۱۵ هشت نوع مرکز مانند کمپ های ترک اعتیاد، سازمان های همتا و غیره در این راستا فعالیت دارند که در حال حاضر از این بند تعداد هشت هزارو ۷۰۰ مرکز در سطح کشور فعال بوده و رشد خوبی در این زمینه داشتند.
وی تصریح کرد: از محل ماده ۱۶ نیز در حال حاضر تعداد ۷۴ مرکز دولتی در کشور فعالیت می کنند.

 

گلستان پیشقدم در نهالکاری

ایسنا نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت:به منظور اجرای طرح نهضت تولید نهال، تا پایان سال آینده ۹ میلیون نهال در گلستان تولید خواهد شد.

حمید سلامتی امروز سه‌شنبه ۲ اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب  اسلامی ۷۵ هزار هکتار جنگل کاری در گلستان داشتیم و در این زمینه از استان‌های پیشرو در کشور هستیم.

 

اخراج ۱۷ معاون مدیرکل از جلسه کارگروه اشتغال گلستان

ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در جلسه امروز سه‌شنبه کارگروه اشتغال استان، ۱۷ معاون مدیرکل را با توجیه نداشتن اختیار کافی و در اعتراض به غیبت مدیران این دستگاه‌ها از جلسه اخراج کرد.
سیدمحمد دهنوی در این جلسه با گلایه شدید از مدیران کل غایب جلسه گفت: در استان چه کاری با اهمیت‌تر از موضوع اشتغال وجود دارد که این مدیران حاضر به شرکت در جلسات مرتبط با آن نمی‌شوند؟

 

عفو اخیر رهبری، مصداق مهربانی پدر بر فرزند بود

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون اول قوه قضاییه گفت: عفو اخیر رهبری، مصداق مهربانی پدر بر فرزند و بی‌سابقه بود.

حجت‌الاسلام محمد مصدق کهنموئی امروز سه‌شنبه دوم اسفند در مراسم افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، جلوه دیگری از رویکرد پدرانه ایشان به جوانان، بی‌سابقه و برهم زننده همه معادلات دشمنان و اسلام‌هراسان بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.