1401-11-30 02:35
298
0
83641
سرخط مهمترین اخبار 29 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

۷۰ فروند شناور تندرو در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت

فارس نوشت: فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: اخیرا تجهیزات خوبی در اختیار مرزبانان قرار گرفته که در این راستا تعداد ۷۰ فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع کشورمان در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت..

سردار احمد علی گودرزی در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار کرد :اخیرا برای پایداری بیشتر امنیت در مرزها تجهیزات خوبی برای مرزها در نظر گرفته شده و در این راستا تعداد ۷۰ فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع کشورمان در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت که استان گلستان نیز از این شناورها بهره مند شد.

حفظ وحدت قدردانی از تلاش پیامبر است

ایسنا نوشت: روحانی اهل سنت شهرستان بندرترکمن گفت: حضرت محمد (ص) برای دنیا مایه خیر و برکت است و تلاش برای حفظ وحدت مسلمین، قدردانی از تلاش های پیامبر (ص) است.

میرابی با تاکید این مطلب که پیامبر اسلام  (ص) به عنون نماینده خداوند بر روی زمین مسلمانان را گرد هم جمع وبر اتحاد و همدلی آن ها تاکید کرده، گفت: خداوند در آیات قرن خطاب به مسلمانان می گوید همه شما با هم برادر هستید و باید تلاش کنید بین خود را اصلاح  و برادری را در جامعه نشر دهید، به همین دلیل همه مسلمانان دنیا برای تبیین این آیات و تکمیل حرکت زیبای پیامبر (ص) باید اخوت و برادری را در جامعه نشر دهند.

اشتغال ایجادشده در گلستان از مرز ۳۲ هزار نفر گذشت

ایرنا نوشت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: از ابتدای امسال بیش از ۳۲ هزار فرصت شغلی جدید با همکاری دستگاه‌های مرتبط در استان در سامانه رصد ثبت شد که بیش از تعهد تعیین شده است.

 حسینعلی خواجه مظفری روز شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان این که راستی‌آزمایی و صحت سنجی، جزو ماموریت نظارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: طرح صحت‌سنجی آمار ایجاد فرصت شغلی ثبت شده در سامانه با همکاری پنج شرکت‌ کارآفرینی با روش‌های حضوری، تلفنی و پیامکی رصد می‌شود.

به گفته وی نرخ مشارکت اقتصادی و بیکاری استان به ترتیب ۳۷.۳ و ۷.۶ درصد و میانگین کشوری این رقم ۴۱ و ۸.۹ درصد است که تلاش دستگاه‌ها برای توسعه اشتغال گلستان ضروری است.

انتقال آب چهل چای به مخزن سدنرماب در ایستگاه پایانی

باشگاه خبرنگاران نوشت: ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺠﺮی ﻃﺮﺡ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ گفت: ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺍﺟﺮﺍﻳی ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺁﺏ ﭼﻬﻞ ﭼﺎی ﺑﻪ ﻣﺨﺰﻥ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ ﺩﺭ ﺍﻳﺴﺘﮕﺎﻩ ﭘﺎﻳﺎﻧی است.

مهدی ضیایی گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی سیستم انتقال آب چهل چای به مخزن سد نرماب به ۹۹ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.