1401-11-12 10:47
949
0
83316
استاندار گلستان:

«افراط و تفریط» آفتی که استمرار انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند

استاندار گلستان، اهتمام به اجرای عدالت، احترام به آزادی‌های مشروع را از شروط بقای انقلاب خواند و گفت: «افراط و تفریط» آفتی که استمرار انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در آیین آغاز جشن‌های دهه فجر و مراسم استقبال نمادین از سالروز ورود حضرت امام (ره) به فرودگاه اظهار کرد: افراط‌گرایی و تفریط از آفاتی است که استمرار انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار می‌دهد.

استاندار گلستان ادامه داد: در مواقعی ما دچار تفریط یا افراط می‌شویم و در وقایع اخیر این مسئله را شاهد بودیم و اگر به پیرو دستورات رهبر انقلاب باشیم شاهد این معضل نخواهیم بود.

زنگانه با اشاره به اینکه پشتوانه مردمی برگ برنده انقلاب اسلامی است، توضیح داد: ترس دشمن از ملت ایران این است که پای انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستادند، دشمن واهمه دارد که انقلاب اسلامی به عنوان الگوی موفق در جهان صادر شود.

وی بیان کرد: دشمن با شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی به میدان آمده و این جنگ به خاطر این است که نظام اسلامی به عنوان الگو به جامعه بشری معرفی نشود.

استاندار گلستان با بیان اینکه چند شرط برای بقای انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: اقدام به اجرای عدالت که خواسته امام خمینی (ره) هم بود از شروط بقای انقلاب اسلامی است اعتقاد امام این بود که یک موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنیم.

زنگانه با بیان اینکه فرصت‌ها و شرایط برای آحاد مردم باید فراهم شود، اظهار کرد: دومین شرط بقای انقلاب اسلامی احترام به آزادی‌های قانونی و مشروع است البته نه هر آزادی و شعاری که دم از آزادی از آن بلند شود آزادی‌هایی که در چارچوب قانون و شرع باشد.

وی گفت: اگر فرصت و بستری را برای کسانی که انتقاد و یا اعتراض دارند فراهم کنیم این همان ظهور و بروز قانونی و شرعی است.

استاندار گلستان تاکید کرد: پیشگیری از آفاتی که هر انقلابی را تهدید می‌کند باید مدنظر باشد امروز اگر به جایی برسیم که فاصله طبقاتی زیاد باشد یعنی اینکه از اصل انقلاب فاصله گرفتیم.

زنگانه ادامه داد: نوکیسه‌هایی که مانور تجمل‌گرایی می‌دهند و بقیه اجزای جامعه را با رفتارهای‌شان تحقیر می‌کنند این عمل با اصل پیشگیری از آفات تعرض دارد.

وی با اشاره به اینکه منابع و فرصت‌ها باید عادلانه توزیع شود، ابراز کرد: این کار باعث خواهد شد آفت‌ها کم شود، توجه به معیشت، اشتغال و مسکن نیز در کاهش فاصله طبقاتی موثر است.

استاندار گلستان شرط بقای انقلاب اسلامی را با رکن خدامحوری، ولایت‌محوری و مردم‌محوری عنوان کرد و گفت: خطر نفوذ و توجه به آن باید جدی گرفته شود چه آنکه نفوذ افراد فرصت‌طلب و اندیشه‌های منحرف و جریان‌های سکولار باشد و یا جریان‌هایی که اعتقادی به این سه رکن ندارند.

زنگانه؛ اهتمام به اجرای عدالت، احترام به آزادی‌های مشروع را از شروط بقای انقلاب خواند و گفت: «افراط و تفریط» آفتی که استمرار انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.