1401-11-05 12:05
284
0
83162
تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد؛

سپاه؛ ذوالفقار برنده و تمام کننده فتنه های انقلاب اسلامی

تحلیلگر مسائل سیاسی استان گلستان سپاه را ذوالفقار برنده و تمام کننده فتنه های انقلاب اسلامی دانست.

حسین کریمی اول در گفتگو با گلستان ما به بهانه اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریسی گفت: سپاه پاسداران براساس قانون اساسی ماموریت حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

تحلیلگر مسائل سیاسی استان گلستان  ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند«اگر سپاه نبود کشور هم نبود و اقدام اروپا عبور از خط قرمز ایران اسلامی است» و این در حالی است که طبق اسناد و شواهد موجود اروپا خود مهد قتل، جنایت، تجاوز و نژادپرستی و استعمار واستثمار کشورهای دیگر در آفریقا، آسیا و آمریکا بوده که با تجاوز و کشتار و غارت و ترور میلیون ها انسان بی گناه را خاک خون و بردگی کشاندند.

کریمی اول بیان کرد: همچنین طبق آمار در دو جنگ جهانی اول و دوم غریب به 80 میلیون انسان با جاه طلبی رهبران تروریست اروپایی از جمله هیتلر کشته شدند واروپا با محوریت انگلیس خبیث و رژیم ترویسستی صهیونیستی را در قلب جهان اسلام تشکیل دادند.

وی افزود: سالها ملت مظلوم فلسطین بدست تروریست های صهیونیستی به شهادت می رسند و از خانه و کاشنه خویش آواره می شوند و این در حالی است که اروپا با این سابقه سیاه در ظلم جنایت و ترور که خود حامی تشکیل دهنده گروه های مخوف تروریستی به همراه آمریکا است و به فرموده امام (ره) «آمریکا نخستین تروریست و جنایت کار عالم است» سپاه را که در برابر بزرگترین و مخوف ترین سازمان تروریستی جهان یعنی داعش که توسط آمریکا و اروپا و اسرائیل بنیان گذاری شده را در سوریه و عراق با رشادت ها و ایثارگری هایی جبهه مقاومت و فرماندهی سردار دلها از صفحه روزگار محو کرده را تروریست می نامند؟!

این تحلیگر مسائل سیاسی ابراز داشت: نکته قابل توجه این است که پارلمان اروپا با این اقدام نسنجیده خود مهر تایید بر پایبندی سپاه به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی که بیش از چهل سال است که با صلابت و اقتدار در مقابله توطئه های دشمنان ایستاده است زده است و لذا خشم و کینه اروپایی ها و آمریکایی ها و دیگران در ترویستی خواندن سپاه است.

کریمی اول تاکید کرد: سپاه گوش به فرمان ولایت امام خامنه ای عزیز به عنوان  ذالفقار برنده و تمام کننده در برابر تهدیدات سه گانه از جمله تهدید سخت، نیمه سخت و نرم نقشه های دقیق محاسباتی آنان را که در اتاق هایی فکر سازمان های جاسوسی سیا و موساد و غیره طراحی شده است را به موقع تشخیص و  راهکارهایی مقابله با آنان را به اجرا در می آورد.

وی یادآور شد: نتیجه این فرایند باعث نقشه بر آب شدن توطئه های دشمنان و هزینه هایی میلیاردی آنان برای مقابله با آنان با انقلاب اسلامی شده است و انقلاب اسلامی به فضل و عنایت الهی با وجود سپاه پاسداران، بسیجیان، ارتشیان و سایر نیروهای انقلابی از موانع و گردنه های سخت عبور خواهد کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: لذا اتحادیه اروپاه و پارلمان آن بدادند با این اقدام سخیف خود هیچ گونه خدشه ای به جایگاه ویژه سپاه در قلب ملت ایران و آزادگان جهان وارد نخواهد کرد و با پاسخ سخت و کوبنده ایران و مقابله به مثل رو به رو خواهد شد.

کریمی اول ابراز داشت: لذا سپاه به عنوان قله عزت و افتخار ملت ایران عزیز بوده است و عزیزتر خواهد شد و یاس و ناامیدی و پشیمانی نصیب دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.