1401-11-04 02:25
353
0
83134
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز:

۲۲۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه‌فجر در بندرگز برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز گفت:در شهرستان ۲۲۰ برنامه فرهنگی پیش‌بینی شده که ۶۰ برنامه شاخص در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام مجید حسین پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در شهرستان ۲۲۰ برنامه فرهنگی پیش‌بینی شده که ۶۰ برنامه شاخص در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز ادامه داد: برنامه‌های دهه‌فجر با رویکرد جهاد تبیین و مردمی بودن و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حسینی بیان کرد: بحث فضاسازی و زنگ انقلاب و کاروان سلامت و وزیت رایگان بیماران و اجرای چهار میز‌خدمت در ایام دهه‌فجر ادامه دارد.

وی متذکر شد: در ۲۲ مدرسه با هدف جهاد تبیین به مسئله حوادث اخیر و فتنه دشمنان می‌پردازیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: نشست‌های دورهمی با محوریت دختران و پسران محلات برگزار می کنیم و در این جلسات به شبهه افکنی‌ها پاسخ می‌دهیم

حسین پور گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، گفتمان و عصر شعر و نمایشگاه تجسمی و دیدار با خانواده شهدا از جمله دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرستان است.

وی به برگزاری۶ یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: ایستگاه نقاشی و مسابقه کتاب‌ و کتابخوانی با موضوع ۱۰ شب در ۱۰ مسجد و جشن متمرکز کارآفرینان از دیگر برنامه‌های است که در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.