1401-10-29 19:05
1196
1
83031
فرمانده سپاه نینوا:

شهیده نازقلچی حج خود را به نیابت از رهبری بجا می آورد

فرمانده سپاه نینوا گفت: شهیده مرجان نازقلچی یکی از شهدای شاخص در جامعه زنان در سطح استان و سطح کشور بود که آنقدر دلبسته رهبر فرزانه انقلاب بود که حج خود را به نیابت از ایشان بجا می آورد که این یک درس بزرگ برای ما است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار ملک شاهکوهی در یادواره شهدای زن شهرستان بندرترکمن گفت: شهیده مرجان نازقلچی یکی از شهدای شاخص در جامعه زنان در سطح استان و سطح کشور بود که آنقدر دلبسته رهبر فرزانه انقلاب بود که حج خود را به نیابت از ایشان بجا می آورد که این یک درس بزرگ برای ما است.

وی افزود: شهادت وی که روزی در این شهر در مسئولیت فرمانداری قرار داشت؛ نشان می دهد که باب شهادت برای هرکدام از ما باز است و تفاوتی بین زن و مرد در عاقبت به خیری وجود ندارد.

سردار ملک شاهکوهی تاکید کرد: مسئولیت در جامعه اسلامی، بار سنگینی بر دوش ما می‌گذارد؛ زیرا باید برای لحظه به لحظه دوران مسئولیت، قیامت پاسخگو باشیم.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در غرب متمدن امروزی بنیان خانواده نابود شده و دشمنان ما بدنبال این هستند که خانواده ایرانی را از گذاره های اسلامی جدا کنند و مقام مادری در جامعه ما را به لجن بکشانند؛ اما ما یقین داریم اینبار هم دشمن با یک خطای محاسباتی شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.