1401-10-14 13:59
579
0
82834
مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی وزارت کار:

مکانیزم مردمی‌سازی دولت فعال شد/ راه‌اندازی سامانه باشگاه تعاون کشور در گلستان

مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی وزارت کار گفت: مکانیزم مردمی شدن دولت باشگاه تعاون است.

به گزارش گلستان‌ما؛ سید امیرحسین جوزی صبح امروز در سمینار باشگاه تعاون که با حضور کنشگران اجتماعی و فعالان اقتصادی و تعاون‌گران و بسیج سازندگی و شرکت‌های تعاونی برگزار شد، اظهار کرد: حل مسئله توسط مردم باید صورت بگیرد و مدل‌های موفق آن را شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی وزارت کار ادامه داد: در بحران‌های مختلف مثل کرونا مردم  پیشگام بودند و در اربعین نیز این حماسه توسط مردم رقم می‌خورد و کار هیچ دولتی نیست چنین فعالیت‌هایی را به تنهایی انجام دهد.
جوزی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم حل مسئله داشته باشیم باید توسط مردم صورت بگیرد و حرف ما این است کارهای جدید با روش‌های منسوخ شده امکان پذیر نیست.

وی افزود: باشگاه تعاون یک پایگاه اجتماعی است، این باشگاه نقطه تلاقی دولت و مردم به‌شماره می‌رود.

این مقام مسوول تاکید کرد: اگر سند دولت را برای مردمی‌سازی تعریف کردیم ساختار ما در وزارت تعاون و دفتر آموزش و ترویج تعاون توجه به ظرفیت‌ تعاونی‌ها است.

جوزی بیان کرد: مکانیزم مردمی‌سازی دولت باشگاه تعاون است و برای اینکه بتوانیم این پیچ و خم‌های اقتصادی عبور کنیم نیازمند این باشگاه و تعاونی‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سند توسعه کشور ۱۰ سال پیش نوشته شده و ۲۷ دستگاه اجرایی کشور مکلف بودند براساس آن اقدام کند و در روز تعاون  رئیس جمهور از وزارتخانه‌ها  در این خصوص مطالبه‌گری کرد و تاکید کردند که برای آن طراحی اجرایی صورت بگیرد.

این مقام مسوول تاکید کرد: اگر تسهیلات درست پرداخت شود نتیجه بخش خواهد بود، دولت باید مشکلات را از سر راه تعاونی‌ها بردارد و نقش تسهیلگر داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.