1401-08-14 08:20
584
0
82130
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

دانش آموزان در کنار و جلودار مردم در 13 آبان بودند/ چشمان بیدار جامعه اطلاعاتی دست جاسوس و معاندین را قطع می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: امروز دانش آموزان بصیر و انقلابی با مراقبتی که از انقلاب دارند و فرمانبرداری از ولی امر مسلمین در کنار مردم و جلودار مردم در 13 آبان ایستادند.

به گزارش گلستان ما؛ سید علی مهاجر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 13 آبان نشان داد که مردم فهیم گلستان صف خود را از آشوبگران جدا کردند، اظهار کرد: در این استان کمترین معضل امنیتی را شاهد بودیم و این نشانه از بصیرت و آگاهی و ولایتمداری مردم گلستان دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: امروز دانش آموزان بصیر و انقلابی با مراقبتی که از انقلاب دارند و فرمانبرداری از  ولی امر مسلمین در کنار مردم و جلودار مردم در 13 آبان ایستادند.

مهاجر به حضور تعداد معدودی از دانش آموزان گلستانی در آشوب های اخیر اشاره کرد و بیان کرد: یک بخشی از کسانی که به خیابان آمدند فریب دشمنان را خوردند، 370 هزار دانش آموزان و 65 هزار دانشجو داریم و عده ای که به کف خیابان آمدند خیلی قلیل بودند و بخشی به خاطر هیجان و بخشی به خاطر اغفالی بود که از سوی شکبه معاند صورت گرفته به خیابان آمدند.

وی افزود: در بین آشوبگران یک سری افراد نیز معاند و اجیر شده بودند که به وسیله دستگاه امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شدند و به همه معاندین و منافقان که به فکر ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند به آنها تذکر می دهیم که چشمان بیدار مردم و جامعه اطلاعاتی دست هر بیگانه و معاند و جاسوس را قطع خواهد کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: دانش آموزان دهه 80 با با سرود سلام فرمانده تجدید پیمان خود را با آرمان های انقلاب نشان دادند و امروز نیز دانش آموزان ما نیز با غول رسانه ای خواستند نشان دهند در صف انقلاب ایستادند و دانش آموزان ما نشان دادند که با بصیرت و همراه انقلاب هستند.

مهاجر افزود: در روز گذشته در جشنواره استعدادهای قرآنی برتر شاهد آن بودیم که دانش آموزان با استعداد ما حافظ و قاری قرآن هستند و این نمونه از قشر دانش آموزان بود و این را مدیون معلمان دلسوزی هستیم که برای این نسل کار می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.