1401-06-31 09:26
407
0
81625
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

نیروی انتظامی جان بر کف در حفظ امنیت کشور ایستاده است/ اجازه نمی‌دهیم کشور در اسارت باشد

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی جام برکف ایستادند تا در کشور ما امینت وجود داشته باشد.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد حسینی صبح امروز در صبح امروز در رژه ۳۱ شهریور استان گلستان اظهار کرد: اگر توانستیم در حوزه علم و فناوری پیشرفت کنیم به واسطه جام فشانی ایثارگران بوده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: اگر امروز رئیس جمهور در سازمان ملل سخن مي گويد و تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را در دست بلند می کند تا سیمای نورانی آن را همه مردم ببیند و مدعیان حقوق بشر رسوا شوند؛ به خاطر جانفشانی ایثارگران است.

حسینی بیان کرد:  باید به جایی برسیم که از کیان اسلامی صیانت کنیم تا کشورهای مختلف جسارت نکنند به این کشور تعدی داشته باشند.

وی افزود: به واسطه این ایثارگری‌ها است که  رئیس جمهور ما از موضع قدرت در سازمان ملل سخن می‌گوید.

حسینی با بیان اینکه باید از شهدا در این روز یاد کنیم؛ افزود: شهید علی سروانی در استان گلستان به شهادت رسید و نیروی انتظامی جام برکف ایستادند تا در کشور ما امینت وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: روز به روز بر اقتدار ایران افزوده می شود و ما نشان دادیم که کشور را نمی گذاریم در اسارت باشد و از سویی دیگر اجازه نمی دهیم که به مظلومین عالم ظلم شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور تاکید کرد: ما به آموزه های دینی افتخار می کنیم و عمل می کنیم و امید داریم این امینت باعث پیشرفت کشور شود و مردم روز به روز در رفاه بیشتری قرار بگیرند؛ گرچه دشمنان روز به روز به دشمنی خود می افزایند.

حسینی ابراز داشت: این امید را به بخش های انتظامی می دهیم که مسئولان کشور در خدمت مردم هستند و روز به روز تلاش می کنند مشکلات معیشتی مردم کم شود تا بتوانیم به اهداف بلند دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.