1401-06-30 14:23
516
0
81620
فرمانده سپاه کلاله:

ایران؛ یک جنگ در مقیاس جهانی را کنترل کرد

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: با وجود اینکه تقریبا تمام کشورهای جهان در مقابل ایران ایستادند؛ ایران توانست یک جنگ با مقیاس جهانی را کنترل کند و موازنه قدرت را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان کلاله در نشست با اصحاب رسانه شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛ با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس و دیگر شهدای جمهوری اسلامی ایران، گفت: رسانه های معاند در اتفاقات اخیر با جنگ رسانه ای که در قالب جنگ ترکیبی است؛ وارد میدان شدند که افرادی که در قضایای اخیر دست به آشوب زدند و خواسته یا ناخواسته جزو عوامل استکبار شدند؛ دغدغه شخص خاصی نداشتند و در این میان نیز افرادی برای جذب مخاطب نیز بدون توجه و آگاهی از موضوعات امنیتی، به آشوب های موجود دامن زدند.

وی با تاکید بر نقش رسانه در حوزه های مختلف؛ افزود: باید رسانه های انقلابی ‌و داخلی هوشیار باشند و بصورت هوشمندانه ورود کنند.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله ادامه داد: با بررسی توییت های زده شده به ردپای اسراییل و وابسته های انها در داخل و خارج از کشور می رسیم.

سرهنگ کوهستانی تصریح کرد: هیچ مسلمانی از مرگ مسلمانی خوشحال نمی شود و مسلما با اقداماتی که توسط برخی از عوامل استکبار انجام شد؛ نشان از برنامه ریزی دشمنان در این خصوص بود.

فرمانده سپاه کلاله به موضوع هفته دفاع مقدس برگشت و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه جوشش پیدا کند و به جوانان و نسل اینده انتقال یابد.

وی جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را بعد از صحنه عاشورا شگفت انگیزترین صحنه عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه تقریبا تمام کشورهای جهان در مقابل ایران ایستادند؛ ایران توانست یک جنگ با مقیاس جهانی را کنترل کند و موازنه قدرت را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

سرهنگ کوهستانی گفت: اتکا به ظرفیت های داخلی و مقاومت هزینه های کمتری از سازش دارد؛ لذا می طلبد در همه حوزه ها بخصوص حوزه اقتصادی تلاش شود تا در این حوزه نیز موانع را برطرف و مشکلات اقتصادی را مرتفع کنیم.
وی اظهار داشت: توجه به تشکیل ستادهای محله محور از جمله اقداماتی است که برای برنامه های هفته دفاع مقدس انجام شد؛ که در این راستا ۲۵۰ برنامه برنامه ریزی و در این هفته اجرایی خواهد شد که ۵۱ برنامه بصورت شاخص خواهد بود.

انتهای پیام/


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.