1401-05-26 08:24
531
0
81225
تاکید اعضای شورای شهر گرگان در دیدار با تحریریه گلستان ما؛

خط قرمز شورای اسلامی شهر گرگان خدمت به مردم است/ همدلی و اتحاد بیشتر در بین اعضای شورای شهر حاکم است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خط قرمز شورای اسلامی شهر گرگان را خدمت به مردم دانست و گفت: امید داریم بتوانیم پس از این دوره شورا حرفی برای گفتن به مردم شهر گرگان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به همراه برخی از اعضای شورای شهر گرگان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ناصرگرزین گفت: خبرنگاری شغل سخت و پرخطر به شمار می رود و خدا را شاکر هستیم که در گرگان خبرنگاران همواره پشتیبان مدیران شهری بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان  ادامه داد: در این چند سال اخیر که در شورا حضور داشتیم اصحاب رسانه برای اصلاح امور به مجموعه پارلمان شهری کمک کردند و برخی از افراد که در مسیر درست اطلاع رسانی حرکت نمی کنند خبرنگار نما هستند و نباید اسم آنها را خبرنگار بگذاریم.

گرزین بابیان اینکه خبرنگاران بازوی مستحکمی برای همه مدیران به شمار می روند و از این نظر ممنون خبرنگاران هستیم،گفت: پارلمان شهری برخلاف مدیران انتخابی است و نماینده مردم به شمار می روند و انتظار داریم خبرنگاران بیش از گذشته در حوزه اصلاح امور به ما کمک کنند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر گرگان در تلاش هستیم که با همت جمعی فصل جدیدی از خدمت گذاری را در شهر گرگان ارائه کنیم و در ابعاد مختلف نیز این اتفاق می افتد و شورای گرگان یک شورای خوب و هر کدام از همکاران ما ظرفیت های بی شماری در بخش های مختلف دارند گه می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

این مقام مسئول متذکر شد: باید از ظرفیت تخصصی اعضای شورا در مسیر خدمت به مردم استفاده شود تا بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کنیم.

گرزین به تدوین برنامه های شورای شهر براساس زمان بندی مشخص اشاره کرد و گفت: پایگاه اطلاع رسانی و خبرگزاری ها امید داریم در کنار ما باشند و با نقدهای خود به ما کمک کنند ولی شرایطی را برای ایجاد حاشیه در شورای شهر فراهم نکنند چرا که از حاشیه کسی سود نمی برد.

وی خط قرمز شورای اسلامی شهر گرگان را خدمت به مردم دانست و گفت: امید داریم بتوانیم پس از این دوره شورا حرفی برای گفتن به مردم شهر گرگان داشته باشیم.

این مقام مسئول به تلاش مجموعه گلستان ما در اطلاع رسانی و نقد سازنده و اصلاح امور اشاره کرد و افزود: با این مجموعه آشنا هستم و امید داریم در مسیر توسعه زیرساخت ها به ما کمک کنند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

حمیدرضا آقاملائی نیز در این دیدار اظهار کرد: گلستان ما یک پایگاه اطلاع رسانی شناخته شده است و کمتر فعال سیاسی است که در حوزه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی فعالیت داشته باشد و با نام و جایگاه گلستان ما آشنا نباشد.

این عضو شورای شهر گرگان گفت: این مجموعه پایگاه خبری تحلیلی سرشناس و معتبر است.

سید میثم حسینی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این دیدار گفت:  تبلور جدیدی در سال جدید شورا رقم خورده و قطعا با برنامه ریزی شده و نگاهی که ترسیم کردیم از طرح های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و اتفاقاتی که در سطح شهر در سال جدید رقم خواهد خورد امیدی در دل مردم شکل بگیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: امروز از مردم رای گرفتیم و شعارهای قشنگی در فضای مجازی ارائه کردیم اگر 50 درصد از آن شعارها را عمل کنیم منجر به رضایتمندی مردم می شود.

حسینی به اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد و افزود: هیئت رئیسه و کمیسیون ها بدون هیچ حاشیه ای تقسیم شده و قدم بعدی ما خدمت به مردم است که یک رسالت اصلی شورای شهر به شمار می رود.

صفرعلی پایین محلی، عضو شورای شهر گرگان نیز در این دیدار گفت: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی رقم برای شهر گرگان رقم خورده است.

این عضو شورای شهر گرگان متذکر شد: برخی از ادارات رئیس اختیار تام دارد ولی در شورای شهر اینگونه نیست و از تلاش رسانه ها در سال گذشته که با ما همکاری کردند تشکر می کنیم.

پایین محلی بیان کرد: شاید تضارب آرا در شورا وجود داشته باشد ولی ما موافق خروجی شورا هستیم و باید از آن مصوبات صیانت کنیم.

وی افزود: باید همه ما روحیه شورایی داشته باشیم با روحیه شورایی بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.