1401-04-10 08:15
702
0
80644

دیدار فرمانده سپاه نینوا گلستان و برخی از چهره‌های جبهه رسانه‌ای انقلاب از مجموعه گلستان ما/ نفرت آفرینی در فضای مجازی کار دشمن است

فرمانده سپاه نینوا گلستان به حضور در پایگاه خبری تحلیلی گلستان از رویکرد این مجموعه رسانه ای در حوزه های مختلف قدردانی کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان به همراهی تعدادی چهره‌های جبهه رسانه‌ای انقلاب ضمن بازدید از تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان از رویکرد به وجود آمده در این مجموعه رسانه‌ای در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قدردانی کرد. 

در این بازدید فرمانده سپاه نینوا گلستان به اشاعه فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه تاکید کرد و گفت: در حوزه فرهنگ سازی اصحاب رسانه گام بردارند، اسراف زیادی در برخی از مراسمات شاهد هستیم و متاسفانه بسیاری از مواد غذایی به عنوان زباله دور ریخته می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان همچنین به صرفه‌جویی در مصرف برق تاکید کرد و گفت: باید در این ایام با صرفه جویی در مصرف برق به پایداری شبکه برق در استان کمک کنیم تا صنایع ما از قطعی برق کمتر آسیب را ببینند.

ملک شاهکوهی  همچنین بیان کرد: مطالبه گری در رسانه چیز بد نیست ولی تخریب را نفی می کنیم، رسانه باید راهنمای مسئولان باشد و جلوی انحرافات را بگیرد.

وی افزود: در حفظ اصل نظام با کسی تعارف نداریم، امنیت روانی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و در آن فعالان فضای مجازی و رسانه ای نقش اساسی دارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: نباید اخبار و تحلیل های ما به گونه ای باشد که آبروی فرد مومنی را بریزد، با توجه به هجمه بی شائبه دشمنان برای فاصله بین مردم و نظام اخبار امیدآفرین باید در دستور کار قرار گیرد و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان گلستان باید به هر کسی که برای استان و حل مشکلات مردم قدمی بر می دارند کمک کنند.

سردار ملک شاهکوهی به وحدت رویه بین فعالان فضای مجازی و رسانه ای جریان انقلاب در استان تاکید کرد و ابراز داشت: یکی از دسیسه دشمنان ایجاد نفرت از نظام است ولی با این وجود مقتدرانه و جوانمردانه در برابر دشمن ایستاده ایم، و در برابر دشمنانمان جوانمردانه عمل کردیم و سردار سلامی، فرمانده سپاه انقلاب اسلامی می گوید اگر ما صوت های مکالمات آمریکایی ها را منتشر کنیم دیگر برایشان آبروی نمی ماند.

وی بابیان اینکه مسائل در فضای مجازی ایجاد نفرت می کند کار دشمن است، ابراز داشت: به راحتی در خصوص افراد و مسئولان در فضای مجازی قضاوت می شود و ما در حوزه رسانه نباید بی اخلاقی ها را دامن بزنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.