1400-11-29 10:32
712
0
78713
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی:

دشمن؛ افکار عمومی را هدف گرفته است/ ایستادگی عامل پیشرفت است

محمد امین اخوند صفری گفت: دشمن با هزینه کردن، درصدد تاثیر بر افکار عمومی خصوصا نسل جوان است تا به این وسیله به اهداف خود برسد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد امین اخوند صفری، امام جمعه اهل سنت شهرفراغی شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم تبریز به نکات قابل اهمیتی اشاره کردند که باید سرلوحه کار و افکار عمومی قرار گیرد.

وی افزود: دشمن با هزینه کردن، درصدد تاثیر بر افکار عمومی خصوصا نسل جوان است تا به این وسیله به اهداف خود برسد؛ لذا می طلبد جوانان بیش از پیش هوشیار باشند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تاکید کرد: فارغ از اینکه در حوزه های مختلف با پیشرفت های شگرفی روبرو بودیم؛ متاسفانه برخی دشمنان داخلی انقلاب و نظام همراه و هماهنگ دشمنان خارجی درصدد مایوس کردن مردم هستند.

وی ادامه داد: در راستای یاد شده در خصوص نهادها و ارگان های انقلابی و شخصیت های مهم نظام و انقلاب شروع به شایعه سازی و لجن پراکنی می کنند که مسلما هوشیاری و بصیرت مردم سدی در مقابل اقدامات انها است و انها به اهداف خود نمی رسند.

اخوند صفری در پایان گفت: انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم در مسیر و اهداف خود، به حرکت خود ادامه خواهد داد و دشمنان هم برای جلوگیری از این حرکت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.