1400-11-17 13:42
1395
0
78500

فیلم| ایجاد بیش از ۱۴ هزار توییت متنی دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ تویتیر متنی و محتوایی در قالب دستاوردهای نظام‌جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شد.

به گزارش گلستان ما، رضا روشنی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه فجر، هجمه‌های دشمنان برای زیر سوال بردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اوج گرفته و آنها تلاش دارند تا از هر طریق ممکن این دستاوردها را زیر سوال ببرند.

وی تصریح کرد: سازمان فضای مجازی بسیج استان در این راستا با دو کلید واژه ایران قوی و عصر تحول پای کار آمده و پویش‌های میدانی را در فضای مجازی با تولید محتوا برگزار کرده است.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پویش‌ها در بین مردم فراگیر شده و به عنوان یک‌ موضوع داغ در کشور در شبکه‌های اجتماعی تویتیر و اینستاگرام مطرح شد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ تویتیر متنی و محتوایی در راستای دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شد.
روشنی گفت: قرار است در گام بعدی دستاوردهای استان گلستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شود تا شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را  به مردم نشان دهیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.