1400-11-17 11:45
1054
0
78498
امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله

خدمات انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست/ در انقلاب اسلامی مردم کرامت انسانی خود را بدست آوردند

آخوند محمد امین آدینه گفت: قبل از انقلاب در حوزه های بهداشتی، اقتصادی و خدماتی برای مردم محروم اقداماتی انجام نمی شد؛ اما پس از انقلاب شاهد تغییرات بزرگی در این حوزه ها بودیم که به واسطه آن مردم ارزش و کرامت انسانی خود را بدست آوردند و باید متذکر شویم که این خدمات نظام و انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

به گزارش گلستان ما، آخوند محمد امین آدینه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای همه افرادی که بصیرت دل دارند؛ عیان و آشکار است که اقدامات و خدامات ارائه شده به مردم ایران، قبل انقلاب و بعد آن در همه حوزه ها قابل قیاس نیست و انقلاب اسلامی با خود برکات زیادی برای مردم ایران به همراه داشت.

وی افزود: قبل از انقلاب در حوزه های بهداشتی، اقتصادی و خدماتی برای مردم محروم اقداماتی انجام نمی شد؛ اما پس از انقلاب شاهد تغییرات بزرگی در این حوزه ها بودیم که به واسطه آن مردم ارزش و کرامت انسانی خود را بدست آوردند و باید متذکر شویم که این خدمات نظام و انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

 

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله ادامه داد: قبل از انقلاب هیچ یک از روستاهای شهرستان کلاله از نعمت برق، آب و گاز برخوردار نبودند؛ اما در حاضر تمام روستاها از نظر خدمات بهداشتی، از نظر اقتصادی و اشتغال و خدماتی همچون برق، آب و گاز بهره مند هستند.

وی به امکانات حمل و نقل قبل از انقلاب اشاره داشت و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افزایش وسائل نقلیه در روستاها بودیم که امکان تردد را برای مردم به شهر و بالعکس آن را میسر و راحت کرده است که همه اینها مدیون و مرهون زحمات مسئولین این نظام است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.