1400-11-11 18:52
576
0
78413
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان:

دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها خلاف توصیه های مقام معظم رهبری است

بهمنی نژاد گفت: دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی ، از جمله دخالت آنان در عزل و نصب مدیران اجرایی که می تواند زمینه بروز فساد و سهم خواهی را فراهم نماید از آسیب های جدی نمایندگان مجلس و خلاف توصیه های صریح مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم می باشد.

به گزارش گلستان ما؛ رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی ، از جمله دخالت آنان در عزل و نصب مدیران اجرایی که می تواند زمینه بروز فساد و سهم خواهی را فراهم نماید از آسیب های جدی نمایندگان مجلس و خلاف توصیه های صریح مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم می باشد. 

 

بهمنی نژاد در همین زمینه افزود : هرگونه سهم خواهی نمایندگان مجلس و فشار بر مدیران استانی ، مغایر با اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی و همچنین مغایر استقلال قوا از یکدیگر می باشد. 

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در مورد گزارش های موجود در زمینه دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها گفت: متاسفانه گزارش هایی از دخالت نابجای برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها به دفتر نظارت استان واصل گردیده که بطور قطع این قبیل دخالت های بی مورد و خارج از چارچوب های قانونی در بررسی صلاحیت افراد مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.