1400-11-08 13:43
609
0
78367
امام جمعه کلاله:

حضور در صحنه، دشمنان را مایوس می کند/ لزوم جلوگیری از تحریف

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: حضور در صحنه دشمنان را مایوس می کند و این دهه فرصتی است برای شکرگذاری در درگاه خداوند، این دهه فرصتی برای بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان که کجا بودیم و الان کجا هستیم.

به گزارش گلستان ما؛ حجت السلام نجف علی قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله با بیان اینکه تقوی به انسان نزد خدا ارزش می دهد و عامل پیروزی بر وسوسه های شیطان است؛ گفت: همه تلاش کنیم به رایحه دل انگیز استغفار نزدیک شویم.انسان با استغفار مشمول رحمت خداوند قرار می گیرد؛ اما بهتر است به سمت گناه نرود.

 

وی افزود: در ماه رجب خداوند رحمت خودش را نازل می کند و ما خود را آماده کنیم از فیوضات این ماه استفاده کنیم.

 

امام جمعه کلاله گفت:دهه فجر دهه شکوه امت  و ایام الله است این دهه فرصت تجدید عهد با انقلاب اسلامی و روح بلند امامی است که همه هستی اش را برای این انقلاب گذاشت.

 

وی تاکید کرد: حضور در صحنه، دشمنان را مایوس می کند و این دهه فرصتی است برای شکرگزاری در درگاه خداوند، این دهه فرصتی برای بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان که کجا بودیم و الان کجا هستیم؛ است.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: یک عده ای بدنبال تحریف واقعیت های انقلاب هستند و به همین دلیل رهبر انقلاب بر جهاد تبیین تاکید می کنند تا جلوی تحرف آن گرفته شود و این موقوفه یعنی انقلاب نباید دست نامحرمان و شیاطین بیفتد و باید از این انقلاب و متولی آن یعنی ولایت حمایت کنیم.

وی گفت: دشمنان آرزوی نابودی این شجره طیبه که الگوی آزادی خواهان جهان شده است؛ را به گور خواهند برد و انقلاب اسلامی در مقابل همه گزینه های استکبار و شیاطین ایستاده و امروز قدرتی در جهان شده است.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: امروز ائتلاف سعودی و امارات در مقابل مردم مقاوم و شجاع یمن با آن همه تسلیحات بعدا از ۷ سال شکست خورده استو یمن با عملیات های خود پاسخ تجاوزات امارات و عربستان را می دهد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.