1400-10-09 11:46
721
0
77827
کارشناس سیاسی استان گلستان:

بزرگترین خیانت عوامل سال ۸۸، ایستادن در مقابل ولایت فقیه بود/ برای دفاع از انقلاب و نظام دست به ماشه هستیم

حسین کریمی اول گفت: یکی از بزرگترین خیانت های عوامل سال ۸۸، ایستادن در مقابل رهبری و تضییع سال ها مجاهدت شهدا و رزمندگان بود.

به گزارش گلستان ما؛ حسین کریمی اول، کارشناس سیاسی استان گلستان در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در شهرستان کلاله گفت: در اتفاقات سال ۸۸، کسانی که در کنار امام بودند در مقابل نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و  باید ریشه یابی شود که چه عواملی باعث این امر شده است.

وی افزود: خود بزرگ بینی یکی از عوامل است که در سال ۸۸ برخی خواص خود را از ولایت فقیه بزرگ تر دیدند و در مقابل نظرات ولایت ایستادند.

وی ادامه داد: حب مال، جایگاه، پست و فرزند یکی دیگر از عواملی بود که برخی خود را نخست وزیر و نماینده امام می دانستند و براساس این حب به پست و با واژه تقلب در مقابل انقلاب ایستادند و این جز اطاعت از اوامر دشمنان و اتاق های فکر آنها نبود.

کریمی اول گفت: فتنه ۸۸ درس عبرتی برای کسانی است که مدعی پیروی از ولایت فقیه هستند ؛ باید مراقب باشند از راه منحرف نشوند و این کار سختی است.

کارشناسی سیاسی استان گلستان تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات آنها در سال ۸۸، ایستادن در مقابل رهنمودها و فرمایشات رهبری بود و با توجه به اینکه رهبری دستور پیگیری از طریق قانون دادند؛ آنها شورش و ریختن در خیابان ها را انتخاب کردند.

 وی گفت: یکی از خیانت های عوامل سال ۸۸ امیدوار کردن دشمن است؛ این عوامل، سال ها تلاش مجاهدان در جنگ تحمیلی را در ۸ ماه ضایع و تضییع کردند که حمایت عوامل خارجی و اسرائیل گواه ادعای ما است.

 

کریمی اول ادامه داد: دشمنان در جریان اغتشاشات امیدوار بود که در کشور یار دارد؛ فارغ از اینکه مردم در ۹ دی تاریخ ساز می شوند و مسلما ۹ دی تمام شدنی نیست و دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب و نظام را به براندازی بکشانند و خنثی سازی این توطئه‌ها تنها با اطاعت و گوش به فرمان بودن به ولایت فقیه  امکان پذیر است.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکایی ها ، گفت: انتقام تنها راه آرام شدن مردم ایران است و ما زمانی آرام می گیریم که بساط آمریکا از منطقه برچیده شود.

وی با اشاره به وصیت سردار دلها، اطاعت از ولایت فقیه را امری ضروری دانست و تاکید کرد: از انقلاب اسلامی با همه توان و داشته هایمان دفاع می کنیم و برای این مهم، دست به ماشه هستم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.