1400-10-06 17:08
541
0
77765
مسوول سیاسی سپاه نینوا:

فتنه ۸۸ با هدف شکاف بین امام و امت بود

علی خالقی گفت: در فتنه سال ۸۸ هدف دشمن شکاف بین رابطه امام و امت بود و سعی داشت این ارتباط را زیر سوال ببرد.

به گزارش گلستان ما، علی خالقی در  میزگرد تخصصی بصیرت افزایی اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ هدف دشمن شکاف بین رابطه امام و امت بود و سعی داشت این ارتباط را زیر سوال ببرد.

مسوول سیاسی سپاه نینوا خاطرنشان کرد: تبیین فتنه ۸۸از جنس حماسه عاشورا بود و اکنون نیز فعالیتی همچون تبیین فتنه ۸۸ را نیازمندیم چرا که در این روزها نیز جنگ روایت را در مقابل داریم.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی طرحی جامع و کامل برای پیشرفت و کمال انسانی است که در آن دردها و درمان ها مطرح می شود.

خالقی با بیان اینکه ۱۶۰ویژگی برای شهید سلیمانی بیان شده که از جمله مهم ترین آن ها ولایت شناسی و ولایت محوری است، تصریح کرد: در طول تاریخ مکاتب انحرافی بسیاری ایجاد شد به همین جهت نقش دانشگاه و نخبگان در تبیین و نشر مکتب شهید سلیمانی بسیار است.

مسوول سیاسی سپاه نینوا ابراز کرد: حاج قاسم هدف خود را شناخت و به آن ایمان آورد که این رمز محبوبیت مکتب شهید سلیمانی است.

وی ولایت مداری خاص را عامل عزت مندی حاج قاسم، دانست و یادآورشد: شهید سلیمانی نگاهی فراجناحی داشت و خدمات خود را معطوف به نگاه سیاسی، اعتقادی و ملی نمی کرد.

خالقی با اشاره به ویژگی های دشمن فعال در بیان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: دشمن فعال با تحریف واقعیت قصد تخریب باورها و ارزش های انقلاب اسلامی را دارد.

مسوول سیاسی سپاه نینوا انقلابی گری شهید سلیمانی را همراه با عقلانی گری و واکنش به موقع دانست و اظهار کرد: مجاهدت های بی وقفه و مستمر ایشان ناشی از ولایت محوری خاص این شهید بود.

وی متذکر شد: سپهبد سلیمانی علاوه بر مرد میدان نبرد سخت مرد میدان جنگ نرم نیز بود لذا باید شخصیت اجتماعی و اخلاقی ایشان نیز تبیین شود.

خالقی شهادت طلبی در راستای خدمات به انقلاب و کشور را از دیگر علت های محبوبیت شخصیت اجتماعی شهید سلیمانی معرفی و گفت: وقتی شایعه شهادت ایشان در جنوب سوریه پخش شد ایشان در گفت و گویی خود را عاشق شهادت می داند که این نشان از روحیه ایثار گرانه شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.