1400-09-30 17:43
916
0
77667
استاندار گلستان:

یکی از ابعاد اصلی بصیرت تبعیت از ولی فقيه است

زنگانه یکی از ابعاد اصلی بصیرت را تبعیت از ولی فقيه برشمرد و گفت: فطرت الهی باعث شده که از انسان هایی که پاک هستند ما فطرت و عقل ما حکم می کند که از این شخصیت و فرد وارسته ای تبعیت کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه عصر امروز  در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۹ دی استان گلستان اظهار کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد فتنه های مختلف و پیچیده با رویکرد تمامیت خواهانه و استکباری است.

استاندار گلستان ادامه داد: دشمن به دنبال آن است که نظام هایی که به دنبال استقرار نظام الهی و دینی هستند و به دنبال پیاده گردن عوامل الهی براساس سیر حضرت رسول (ص) را با مشکل رو به رو کند.

زنگانه ابراز داشت: در این شرایطی ما شاهد آن هستیم که این زیادی خواهی ها باعث طغیان مستکبران می شود و در این جنگ افروزی ها و لشکر کشی ها افراد بیگناه را می کشند و افراد بیگناه را به جان هم می اندازند.

وی افزود: رفتارهای استکبارانه نسبت به انقلاب اسلامی باعث شده که روزهای سختی  از جنگ نظام تا جنگ نرم و تحریم اقتصادی را پشت سر گذاشته است.

استاندار گلستان به عرصه ناجوانمردانه فشار اقتصادی اشاره کرد و افزود: یقینا برای ما ثابت شده است که براساس وعده الهی هزینه ایستادگی و مقاومت کردن با امید گشایش و فتح الفتوح که خداوند متعال به ما وعده کرده همراه خواهد بود.

زنگانه یکی از ابعاد اصلی بصیرت را تبعیت از ولی فقيه برشمرد و گفت: فطرت الهی باعث شده که از انسان هایی که پاک هستند ما فطرت و عقل ما حکم می کند که از این شخصیت و فرد وارسته ای تبعیت کنیم.

وی افزود: نظام اسلامی بن‌بست ندارد و در زمانی که با فتنه رو به رو می شویم باید چشممان به زبان رهبر انقلاب اسلامی باشد تا دچار مشکل نشویم.


این مقام مسئول بیان کرد: در مصیر ولایت بودند یکی دیگر از دلایل بصیرت است و نه افراط و نه تفریط پسندیده نیست و باید حواسمان به جریان نفوذ باشد.

زنگانه گفت: جریان نفوذ در ابعاد مختلف خود را نشان می دهد و باید مراقب آن باشیم و برای فهمیدن جریان نفوذ بصیرت نیاز است.

وی ابراز داشت: در سال های اخیر شاهد جریان نفوذ از جنس انسان های دلسوز هستیم باز این نیز نیاز به بصیرت دارد که این افراد را بشناسیم و در بزنگاه ها درست عمل کنیم.

استاندار گلستان به تحولات اخیر و واکنش مولی گرگیچ اشاره کرد و گفت: برادران اهل سنت و تشیع را به وحدت و برابری و تمکین به سخنان مقام معظم رهبری دعوت می کنم.
زنگانه گفت: در طول چهار دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی مردم ما جزو با بصیرت ترین مردمان دنیا بودند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.