1400-08-25 12:22
440
0
77066
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

اراده، حلقه مفقوده ساماندهی مشکلات کشور در دولت قبل بود/تزریق آرامش نسبی به جامعه توسط دولت سیزدهم

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: در چند ماه گذشته از دولت سیزدهم، در حوزه واکسیناسیون علی رغم ادعای دولت قبل مبنی بر موانع تحریمی، شاهد ورود میلیون ها دز واکسن های مختلف به کشور بودیم و در حال حاضر کشور در مرز واکسیناسیون ۷۰ درصد مردم کشور هستیم و این اقدامات نشان داد که تنها حلقه مفقوده در این مهم، اراده بود نه موانع تحریمی.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: مدتها است که مردم ایران در انتظار روی کار آمدن دولتی مردمی و در معنای واقعی انقلابی، هستند.

وی افزود: فارغ از نگاه های سیاسی، اقدامات دولت سیزدهم در مقایسه با دولت پیشین و در ماه های اولیه، اقداماتی واقعی و بسیار امیدوار کننده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: در چند ماه گذشته از دولت سیزدهم، در حوزه واکسیناسیون علی رغم ادعای دولت قبل مبنی بر موانع تحریمی، شاهد ورود میلیون ها دز واکسن های مختلف به کشور بودیم و در حال حاضر کشور در مرز واکسیناسیون ۷۰ درصد مردم کشور هستیم و این اقدامات نشان داد که تنها حلقه مفقوده در این مهم، اراده بود نه موانع تحریمی.

حجت الاسلام گرزین افزود: کاهش قیمت سیمان، ساماندهی عرضه گوشت و تخم مرغ علی رغم سنگ اندازی های برخی نفوذی ها، نسبت به بحران های سال گذشته اقدامات تاثیرگذاری بود که در این دولت انجام شد.

وی گفت: سفرهای استانی از جمله اقدامات برنامه ریزی شده دولت سیزدهم است که در همان ابتدای امر، باعث کاهش فاصله بین مردم و مسئولین شد و از جمله ثمرات آن افزایش امید در بین مردم و بخصوص محروم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید هشت سال کشور را معتل ادعای دیپلماسی خود در زمینه برجام کرد؛ ولی هیچگونه دستاوردی در حوزه برجام نداشتیم.

وی ادامه داد: برخلاف دولت قبلی، دولت سیزدهم با یک دیپلماسی قوی و با پیوستن به پیمان شانگهای باعث جهش بزرگی در حوزه اقتصادی، امنیتی و دیگر حوزه ها شد.

حجت الاسلام گرزین تصریح کرد: دولت سیزدهم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، با تشکیل کارگروه ها و تشکیل جلسات مختلف با دولت های همسایه، درصد تعاملات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با آنها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به احیای تولیدی های راکد در کشور، گفت: در دولت سیزدهم و قوه قضاییه عزم راسخی برای رفع موانع تولید در کشور و احیای کارخانه های راکد وجود دارد و این باعث امیدواری سرمایه گذاران و از سویی پیگیری مشکلات کارگران نیز، باعث دلگرمی این قشر جامعه شده است.

وی گفت: ورود فوری و جدی دولت به موضع بحران بنزین که می توانست مشکلات امنیتی ایجاد کند؛ باعث ناامیدی دشمنان که درصدد سو استفاده از این فرصت بودند؛ شد.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: دیدار های مردمی و نشستن پای درددل مردم محروم و عشایر، حضور به موقع در بین مردم در حوادث مختلف باعث امید و آرامش نسبی در بین مردم شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگ، گفت: خوشبختانه آیت الله رییسی نیز با تشکلیل جلسات مختلف با اصحاب فرهنگ، درصدد تحویل ویژه و ساماندهی این حوزه است.

وی در پایان گفت: کارآمدی نظام دینی و اسلامی در دولت سیزدهم مشهود است و اگر به ظرفیت های داخلی کشور توجه شود و ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود؛ می‌توان کشور را در حوزه های مختلف زبان زد کشورهای همسایه و حتی دنیا کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.