1400-04-12 12:58
816
0
75242
کارشناس مسائل سیاسی و رسانه ای؛

کریه ترین چهره ظلم وفساد، سنگ منشور حقوق بشر را به سینه می زند

شهابی گفت: عجیب است که کریه ترین چهره ظلم وفساد، سنگ منشور حقوق بشر را به سینه می زند چه کسی باور می کند که این ها با کارنامه ننگین خود مدعی حوق بشر هستند.

ولی الله شهابی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص روز تبیین حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: آمریکایی ها کارنامه بدی در حمایت از رژیم اشغالگر قدس و دولت مرتجع وپادشاهی عربستان برای تجاوز به سرزمین یمن از خود در سال های اخیر به جا گذاشته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مدعیان آزادی خود در ایجاد و حمایت از داعش نقش ویژه ای داشته اند، خاطرنشان کرد: سیاست های آمریکایی ها در حمایت از مخالفان دولت قانونی سوریه وتحریک تروریست ها و مخالفان امنیت سوریه و در تجاوز به دیگر دولت های قانونی مانند افغانستان غیر قابل چشم پوشی است.

وی با بیان اینکه در دهه های اخیر نیز به خاک عراق تعرض داشته اند و ایجاد پایگاههای نظامی با قصد ونظر دخالت در اداره امورسیاسی و اقتصادی عراق فعالیت کرده اند، افزود: این موارد مخالف قانون اساسی هر کشوری است.

شهابی با اشاره به نقش آمریکایی ها در حمایت از صدام برای تجاوز به ایران و تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت مظلوم ایران، اذعان کرد: فعالیت های نظامی علیه کشور ما تنها بخشی از کارنامه جنایت های اقتصادی و فرهنگی آن ها علیه کشور ما است.

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه ای با بیان اینکه جنایتکاران آمریکایی در ترور سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نقش اصلی و محوری را ایفا کردند، یادآورشد: پس از این اتفاق دردناک برای مردم ما آمریکایی ها به این قبیل جنایات افتخار کردند.

وی گفت: عجیب است که کریه ترین چهره ظلم وفساد، سنگ منشور حقوق بشر را به سینه می زند چه کسی باور می کند که این ها با کارنامه ننگین خود مدعی حوق بشر هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.