1400-03-31 11:16
1430
0
75104
یادداشتی به مناسبت حماسه حضور مردم ایران؛

مردم پیروز میدان شدند/ انتخاب انقلابی حاصل حماسه انقلابی مردم شد

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها در این برهه حساس که نشان از ارادت و پشتیبانی ملت فهیم ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و چون همیشه دشمنان و بدخواهان را ناامید کرد.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالرسول جوادی بالاجاده مدیر سامانه اطلاع رسانی سورم سرا گلستان در یادداشتی نوشت: اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت، توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.

 حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها در این برهه حساس که نشان از ارادت و پشتیبانی ملت فهیم ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و چون همیشه دشمنان و بدخواهان را ناامید کرد.

 در واقع پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم و ولایتمدار ما هستند که به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پاسخ گفتند و افتخار دیگری را رقم زدند. 

انتخابی که شاخص های انقلابی گری، عملگرایی جهادی، تعهد و کارنامه درخشان خدمتی را به همراه داشته است و این گزینه نه در انتخابات ریاست جمهوری بلکه در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها هم نماد عینی داشت.

 مردم به دنبال تفکری بودند که پیشینه و عملکرد انقلابی گری و عملگرایی داشته است و کسانی را انتخاب کردند که سابقه ای و کارنامه ای  از خدمت بی ادعا و بی منت برای مردم را در سابقه خدمتی خود داشته اند و دارند.  

این انتخاب، پیام دارد مهمترین آن این است که مردم دقیقا عملکرد منتخبین خود را توجه دارند و یکی از مهمترین ملاک انتخاب عملکرد کاندیدهاست.

این مهم بوضوع در انتخاب رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا مبرهن هست،  عملکرد جهادی و انقلابی ، همراهی با مردم ، خدمت دلسوزانه  ، کرسی شورا ، مجلس و ریاست جمهوری را برای مردم و کشور خواستند و با اشتیاق به انتخاب این تفکر و شاخص همراه شدند. 

منتخبین این دوره از شورای اسلامی شهرها و روستاها بدانند که عملکرد آنان در زیر ذره بین مردم است و به کسانی اعتماد می‌کنند که گامی برای خدمت به مردم ، توسعه و پیشرفت بردارد

انتخاب مردم در این دوره نشان داد که نه قومیت و طایفه گری ، نه صرف هزینه های بالای انتخاباتی، نه شعارهای رنگی انتخاباتی و نه فشارهای سیاسی و....نقشی در انتخاب مردم ندارند و مردم با بصیرت ، آگاهی کامل و باشناخت به عملکرد ، تعهد ، دلسوزی و غیره را ملاک خود می‌دانند.

پس منتخبین گرامی شورای اسلامی دوره ششم و دولت محترم سیزدهم به گونه ای عملگرایی و اقدام نمایید تا مردم از انتخاب شما ابراز خرسندی نمایند نه نادم و پشیمان از انتخاب.

 این گوی و این میدان .....مردم باری دیگر اعتماد ملی خود را به تفکر انقلابی و عملگرایان جهادی با انتخاب شما نشان دادند  و حالا این شمایید که پاسخگوی اعتماد مردم باشید.

برای همه منتخبین مردم در شورای اسلامی دوره ششم شهر و روستا آرزوی موفقیت و عزت مسالت وانتطار است تا با  اقدام وعمل دربرنامه موجب رضایتمندی مردم از این انتخاب خود باشند.

 مردم بزرگ ایران شایسته بهترین سپاسها و انتخابشان شایسته بهترین خدمات هست .پس برای توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم کار و تلاش کنیم.  

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.