1400-02-14 16:03
759
0
74447
سخنگوی شورای وحدت گلستان:

تشریح فعالیت شورای وحدت گلستان از زبان سخنگو/ معرفی «سامانه ملی شورای وحدت» برای ثبت نام فعالان سیاسی

نظری از معرفی "سامانه ملی شورای وحدت" برای ثبت نام علاقه مندان و افراد ارزشی و انقلابی فعال اصولگرا خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ سید رضا نظری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهارکرد: طبق فرمایشات  مقام معظم رهبریبهترین الگو درعصر حاضر در تمام مراحل زندگی شخصی، اجتماعی، سیاسی و مدیریتی وحضرت امام علی (ع) می تواند باشد.

وی افزود: ما باید در شرایط کنونی با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری یک انتخابات سالم را رقم بزنیم ، این امر تحقق پیدا نمی کند مگر در سایه وحدت و همدلی تمامی نیروهای انقلابی.

سخنگوی شورای وحدت استان گلستان اذعان کرد: بحمد الله در شورای وحدت هر تصمیمی که اتخاذ می شود براساس خردجمعی است.

وی درباره فعالیت شورای وحدت در استان بیان کرد: با توجه به لزوم داشتن یک وحدت رویه مقرر شد تا هر برنامه و تصمیمی که در شورای وحدت گرفته می شود به جهت قانونی بودن و رسمیت پیدا کردن آنها فقط از زبان  "سخنگوی شورا"  در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شود.

نظری  بیان کرد:  در راستای هم افزایی وافزایش تشکیلاتی شورا از حیث تعداد نیروهای انقلابی و ولایی، افراد درهیات های اجرائی و کمیته های 22 گانه شهرستانها تمام تلاش خود را در معرفی افراد ارزشی و انقلابی فعال اصولگرا به شورا داشته باشند و نسبت به عضویت آنها در "سامانه ملی شورای وحدت" به آدرس اینترنتی https://shorayevahdat.ir اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه مسئولین کمیته ها در شورای وحدت استان و شهرستان ها در صورت داشتن مطالب مرتبط با کار هر کمیته از انتشار آن بصورت مستقل در رسانه های داخلی، نشریات و فضای مجازی پرهیز کرده و در صورت نیاز به انتشار اخبار فعالیت کمیته ها، پس از هماهنگی با سخنگوی شورا و تایید مطالب، بصورت متمرکز از طریق کمیته رسانه استان منتشر می شود.

سخنگوی شورای وحدت استان گلستان گفت: با توجه به ساختار تشکیلاتی صورت گرفته در شورای وحدت استان و اهمیت انسجام در بین اعضا هیات های اجرایی و کمیته ها و تبعیت از مصوبات شورای استان، در خصوص دوستانی که با “شورای مرکزی با تهران در ارتباط هستند و مسولیتی به آنها سپرده می شود”، قبل از انجام هر کاری باید به اطلاع شورای استان رسیده و پس از مصوبه در هیات رییسه، اجازه همکاری با مرکز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.