1399-12-17 18:34
869
0
73581
فرماندار رامیان:

انتخابات، آزمون مقبولیت نظام نزد مردم است/ برپایی ستاد انتخابات با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی

فرماندار رامیان گفت: شاخصه های نظام مردم سالاری هم همین حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه ها است و همچنین مقبولیت نظام را به ازمون می گذارد.

به گزارش گلستان ما، جواد صادقلو در نشست با اصحاب رسانه شهرستان رامیان که به مناسبت انتخابات برگزار شد؛ شفافیت در انتخابات و در مسیر و خط قانون و بدون حاشیه بودن، بی طرفی عوامل داخلی ستاد انتخابات و حضور حداکثری در دستور کارمان است.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باید اعتماد عمومی را بین مردم ایجادکرد.

فرماندار رامیان با اشاره به اینکه تمام بالندگی این نظام مردم سالاری بودن است، افزود: شاخصه های نظام مردم سالاری هم همین حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه ها است و همچنین مقبولیت نظام را به ازمون می گذارد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان رامیان گفت: کاندیداها سعی کنند ثبت نام را از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور www.moi.ir و دریافت کد رهگیری و سپس بامراجعه به فرمانداری برای ثبت نهایی انجام دهند.

وی تاکید کرد: گواهی عدم سوءپیشینه کاندیداها از ۲۰ اذر به بعد قابل قبول است.

وی افزود: حوزه اموزش، شعبات رای، عوامل اجرایی، تبلیغات و رای گیری از دیگر گلگوگاه های برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

وی تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهرهای رامیان، دلند، خان ببین و تاتارعلیا در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز و تا پايان وقت اداري روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه به مدت ۷ روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر انجام میشود. 

فرماندارشهرستان رامیان گفت: تبلیغات کاندیداها فقط از طریق فضای مجازی انجام می شود و برپایی ستاد انتخاباتی هم منوط به  رعایت شدید پروتکلهای بهداشتی است.

انتعای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.