1399-11-27 09:40
1225
0
73221
یادداشتی به قلم حسین کریمی اول:

خودکرده راتدبیر نیست

آقای روحانی، آنروزی که ادبیات توهین و ناسزا گفتن را در فضای حقیقی و مجازی ترویج دادید و همکارانت در دولت تدبیر و امید نیز از این ادبیات بر علیه مردم شهید داده استفاده کردند باید پیش بینی می کردید که خود کرده را تدبیر نیست.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی اول تحلیلگر سیاسی استان گلستان در یادداشتی نوشت: به بهانه حواشی وجنجال آفرینی دولت مردان در برابر چند شعار جوانان حزب الهی اصفهان در راهپیمایی ۲۲بهمن! با توجه به تذکرات امام خامنه ای عزیز هیچ کس حق توهین به اشخاص را ندارد؛ لذا به همین واسطه نیروهای ولایی و حزب الهی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در مقابل سیل توهین ها توسط رئیس دولت با صبر و شکیبای از آن عبور کردند.

جناب آقای روحانی آنروزی که توهین منقلی در خصوص آتش زدن برجام به مقام معظم رهبری کردید و مخالفان را با حدود ۵۰ توهین از جمله بی عقل، بی سواد، اهل منقل، بی فرهنگ، اهل نفاق، بزدل،ترسو، ساده لو، بی شناسنامه و غیره به واکنش وادار کردید و ادبیات توهین و ناسزا گفتن را در فضای حقیقی و مجازی ترویج دادید و همکارانت در دولت تدبیر و امید نیز از این ادبیات بر علیه مردم شهید داده استفاده کردند باید پیش بینی می کردید که خود کرده را تدبیر نیست.

حال نباید بخاطر خشم چند جوان حزب الهی برآشفت و همه امکانات دولت را برای برخورد با چند جوان بسیج نمود. در صورتیکه عملکرد لیبرالی و نامناسب دولت فتنه های ۹۶ و ۹۸ را بوجود آورد و صدای ملت مظلوم را در آورد؛ لذا بجای اینکه توان دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بسیج شود؟.

صرف حاشیه سازی ودامن زدن به آشوب والتهاب در جامعه برای فرار از پاسخگویی به وعده های داده شده برای رفع مشکلات مردم می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.