1399-11-10 17:46
1012
0
72907

امروز، هجمه دشمن به سمت بنیان خانواده است/ برخی فتنه گران در مسئولیت های نظام هستند!

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: امروز دشمن، خانواده، نظام آموزشی و الگوها را مورد حمله قرار داده است؛ لذا ما باید محیط خانواده را مملو از محبت و راستی و صداقت کنیم؛ پایه های خانواده را تقویت کرده و معارف الگوهایمان ائمه هدی حضرت فاطمه زهرا س را ترویج کنیم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه با بیان این مطلب گفت: خانواده مرکز تربیت برای فرزندان؛ حتی زن و شوهر است.

وی افزود: فردا مورد سوال قرار خواهیم گرفت آیا به خانواده و تربیت اعضای خانواده بخصوص فرزندان توجه کردیم؟

وی با آسیب شناسی شرایط روز جامعه گفت: باید واقعیات تلخ فضای مجازی بیان شود که فاصله های ایجاد شده در خانواده برطرف شود.

امام جمعه کلاله گفت: در خانه و خانواده باید روحیه عشق امنیت آسایش و آرامش ایثار و صبوری را تقویت کرد تا بستر تربیت خوب و درست فرزندان فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی گفت: امروز دشمن، خانواده، نظام آموزشی و الگوها را مورد حمله قرار داده است؛ لذا ما باید محیط خانواده را مملو از محبت و راستی و صداقت کنیم؛ پایه های خانواده را تقویت کرده و معارف الگوهایمان ائمه هدی حضرت فاطمه زهرا س را ترویج کنیم.

وی در ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه در ارزش های ملی و مذهبی ما دارد.

امام جمعه کلاله گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه قرن بود و باید بدانیم این انقلاب ثمره از خودگذشتگی های امام خمینی ره و شهیدان و ایثارگران و شما مردم هوشیار می باشد؛ لذا باید در حفظ دستاوردهای آن بکوشیم.

وی گفت: دشمن امروز بدنبال ناکارآمدی نظام و ایجاد فاصله مردم از باورهای دینی و انقلاب اسلامی است که باید مواظب باشیم مبادا از آرمان ها دور شویم.

امام جمعه کلاله اشرافی گری، ضعف در مسئولیت ها و ترک در انتخاب شایسته سالاری برای مدیریت های کشور را از جمله آسیب های انقلاب اسلامی برای جلوگیری از خدمت به مردم دانست و گفت: برای مانایی و پایداری انقلاب اسلامی باید استفاده از عناصر پویا و انقلابی انجام گیرد؛ برای حل مشکل اقتصادی نیاز به مدیران جهادی و انقلابی داریم که الان گرفتار مدیریت پیر و نشسته هستیم. 

وی گفت: الان برخی در مسئولیت ها هستند که در فتنه ۸۸ حضور داشتند و این آسیب برای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کلاله گفت: برخی در داخل بدنبال ترویج فرهنگ غرب گرایی هستند و قصد دارند تفکر انقلابی را از جامعه بگیرند و در مسیر دشمنان حرکت کنند.

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: همه تهدیدات و دشمنی ها برای نامید کردن مردم است تا مردم بی تفاوت و از صحنه دور شوند؛ اما بدانیم حضور مردم در صحنه یعنی عزت سربلندی کشور و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.