1399-11-07 19:01
1345
0
72863
برداشتی که سایت راه اترک از یک خبر داشت؛

آیا خبر مسئول متخلف کلاله ای، صحت داشت/چرا این مدیر هنوز مشغول به کار است؟

سایت گلستان ما از تخلف مدیری خبر داده بود که علی رغم ادعای آن سایت خبری ، هنوز این مدیر مشغول به کار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، سایت خبری گلستان ما در تاریخ 30 دیماه اقدام به انتشار خبری مبنی بر سوء استفاده یک مدیر در کلاله از بیت المال کرد.

طبق شواهد این خبر، مدیر متخلف، شهردار کلاله می باشد.

این خبر که با سر و صدای زیادی هم مواجه شد و هم اکنون هم جزو اخبار پربازدید این سایت خبری به حساب می آید، در عمل و تا امروز موجب ایجاد یک سوال و مطالبه عمومی از رسانه ها و مقامات مسئول بالادستی شده است.

مردم در تماس با راه اترک می گویند: اگر واقعا شهردار کلاله تخلف کرده پس چرا کسی با او کاری ندارد و او هم هنوز مشغول به کارش است؟
علی از شهروندان شهر کلاله در گفتگو با راه اترک گفت: یا سایت مدعی دارد دروغ می گوید و در آستانه انتخابات قصد تخریب شهردار را دارد و یا برخورد با مدیران متخلف دیگر انجام نمی شود.
وی ادامه می دهد: اگر مستندات سایت گلستان ما واقعا مستند است، چرا باید یک مدیر متخلف و کسی که از بیت المال سوء استفاده کرده هنوز بر مسند مدیریت یک شهر تکیه زده باشد و اگر مستندی نیست، چرا یک رسانه با آبروی یک فرد(شهردار کلاله) بازی کرده است؟

در صورت درست بودن مدعای سایت گلستان ما، شورای شهر کلاله باید هرچه سریعتر نسبت به عزل شهردار اقدام کنند و این تعلل شورای شهر از دو حالت خارج نیست: یا آنها مطمئن هستند که شهردار بی گناه است و هیچ تخلفی صورت نگرفته و یا این که آنها مطمئن هستند که شهردار گناهکار است ولی منتظرند تا نظر قضایی در خصوص شهردار داده شود و یا ...
سایت راه اترک منتظر پاسخ هر سه طرف این پرونده یعنی هم سایت گلستان ما، هم شهردار کلاله و هم شورای شهر این شهر می باشد.

انتهای پیام/رضا جامی

  • منبع خبر : راه اترک

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.