1399-11-06 14:22
541
0
72838
فرماندار آق قلا؛

۱۶۷ پروژه با اعتبار ۴۰۷ میلیارد تومان در آق قلا افتتاح و کلنگ زنی می شود

توماج گفت: در حوزه عمرانی در آق قلا ۹۲ پروژه با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود، همچنین ۲۳ پروژه اشتغالزایی با اعتبار ۱۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش گلستان ما، امیرشیر توماج ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در سال ۹۷ و ۹۸ شاهد وقوع سیل در شهرستان بودیم که باعث خسارت به زیرساخت‌ها و واحدهای مسکونی شد.

فرماندار آق قلا خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار واحد مسکونی تخریب شد و همه دست به دست هم دادند تا کار تعمیرات و بازسازی به اتمام برسد.

وی افزود: ۵۴۲ برنامه فرهنگی طی دهه فجر در آق قلا اجرا شده که ۵۷ برنامه شاخص است، در دهه فجر سال گذشته ۱۱۴ پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان داشتیم که امسال به ۱۶۷ پروژه با اعتبار ۴۰۷ میلیارد تومان رسیده و رشد ۴۰۰ درصدی را شاهد هستیم.

توماج بیان کرد: در حوزه عمرانی در آق قلا ۹۲ پروژه با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود، همچنین ۲۳ پروژه اشتغالزایی با اعتبار ۱۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار آق قلا بیان کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی ۵۱ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در حوزه اشتغال زایی یک پروژه با ۹۵ میلیارد تومان (آبیاری تحت فشار در ۱۲ هزار هکتار از اراضی) کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح چمن مصنوعی با چهار میلیارد تومان، افتتاح مدرسه شهید مفتح روستای صحنه و افتتاح اورژانس بیمارستان از جمله پروژه های عمرانی است.

توماج گفت: افتتاح گلخانه تولید سبزی و سیفی جات، احداث مرغداری ۳۰ هزار قطعه ‌ای، آبیاری تحت فشار، چاپ و بسته بندی محصولات کاغذی، ایجاد شرکت حمل و نقل بین المللی از جمله پروژه های اشتغال زایی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.