1399-10-19 17:42
778
0
72535
امام جمعه گالیکش:

پا شهادت حاج قاسم، جایگاه ایران در منطقه تضعیف نشد

امام جمعه گالیکش گفت: موقعیت ایران اسلامی در منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی ضعیف نشده؛ بلکه قوی و قوی تر شده است، به طوریکه که حضور ایران اسلامی را در منطقه به عنوان یک بازیگر مهم و نقش اولی مشاهده می کنیم و دیگران هم اذعان داشته و آن را قبول دارند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام محمد دلبری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گالیکش، اظهار داشت: فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر به اندازه ایمهم است که اگر جوامع امر به معروف و نهی از منکر کنند، آثار، پیامدها و برکات خوبی نصیبشان می شود.

وی افزود:در صورت کوتاهی در خصوص امر به نعروف و نهی از منکر، آثار منفی در ابعاد فردی و اجتماعی مشاهده خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان گالیکش تصریح کرد:از جمله آثار منفی کوتاهی در امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد فردی و اجتماعی انحطاط شخصیت، تضعیف ایمان، قرب الهی، شرکت در گناه دیگران، لعن خدا و گسترش مفاسد اجتماعی، تسلط اشرار و طمع بیگانگان است.

وی ادامه داد: کسی که از کنار فردی عبور می کند که مشمول گناه است و بی تفاوت از کنارش بگذرد، اولین ضربه اش به شخصیتش می خورد، شخصیتش متلاشی می شود و از بین می رود، ایمانش کم رنگ شده، غیرت دینی اش تضعیف و چه بسا از بین رفته و آن قبح گناه از ذهنش محو و پاک می گردد.

حجت الاسلام دلبری گفت: لازمه ی دینداری، داشتن احساسات و ابراز خشم است در جایی که باید از آنها استفاده شود، کسی که این دو را نداشته باشد؛ نمیتوان گفت انسان دینداری است.

وی تاکید کرد: موقعیت ایران اسلامی در منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی ضعیف نشده؛ بلکه قوی و قوی تر شده است، به طوریکه که حضور ایران اسلامی را در منطقه به عنوان یک بازیگر مهم و نقش اولی مشاهده می کنیم و دیگران هم اذعان داشته و آن را قبول دارند.

امام جمعه گالیکش یاداور شد: سردار سلیمانی طراح تئوری دیپلماسی همه جانبه در منطقه بود و در ابعاد نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی نقش محوری را داشت.
 
وی گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی، برخی درصدد بودند که جایگاه ایران در منطقه را متزلزل القا کنند که با همه ی شیطنت هایی که داشتند؛ ایران اسلامی به برکت خون مقدس حاج قاسم و حاج قاسم هایی که فدا شدند؛ روز به روز اقتدارش بیشتر و بیشتر شده و آنها روز به روز ذلیل و خوار تر شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.