1399-10-10 11:40
389
0
72368
نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران:

حاج قاسم تاکتیک غلبه بر صهیونیست ها را به گروه‌های مقاومت آموخت/انتقام خون شهدا ادامه دادن راه آنهااست

خالد القدومی گفت: حاج قاسم به برادرانم در مقاومت و مخصوصا مقاومت فلسطینی، ایده های عقلی و رفتارهای سیاسی و تجربه جهادی را نشان داد.

به گزارش گلستان ما، خالد القدومی در وبینار نشست تخصصی طلاب و دانشجویان که به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی مراوه تپه ، برگزار شد، با بیان اینکه امروز سخن از شهید شدن دو قهرمان بزرگ است، اظهار کرد: یکی از آن عزیزان در میدان جنگ و دیگری در میدان فکر شهید شدند که شهید قهرمان حاج قاسم رحمه الله و شهید فخری زاده، توسط کسانی که برای امت اسلامی، امنیت و آرامش نمی خواهند، ترور شدند و با این کارشان راضی شدند که همیشه در صف دشمن باشند.

وی افزود: شهداء جایگاه بزرگی نزد ما دارند و از دست دادن آنان زیان بزرگیست، ولی مهم تر از آن جواب دادن به این سوال است که چرا آن ها ترور شدند؟، سبب اصلی ترور آنها، تفکر و هدف، فکر مقاومت و سربلندی اسلام و پرچم اسلام بود و به همین خاطر مورد هدف دشمن صهیونیسمی و آمریکایی قرار گرفتند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران: تصریح کرد: امروز فکر اساسی بر انتقام گرفتن خون شهداء این است که این مسیر را ادامه بدهیم، مسیر آن شهداء مسیر پیامبری است که به وسیله عقل و هوش خود با کفر مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه، حاج قاسم به برادرانم در مقاومت و مخصوصا مقاومت فلسطینی ایده های عقلی و رفتارهای سیاسی و همچنین تجربه جنگی و جهادی می داد، بیان کرد: حاج قاسم همیشه فکر و غمش بر یک هدف تمرکز داشت و آن فلسطین و قدس بود.

القدومی افزود: حاج قاسم برای چه به فکر فلسطین و قدس بود در حالی که اولویت های دیگری هم بود؟ برای چه ؟ فلسطین عنصری است که به همه دیدگاه های امت اسلام وحدت می بخشد، زیرا قدس اولین قبله مسلمانان است و مساله ای است که در آن سنی و شیعه و عربی و غیرعرب و همه مذاهب امت اسلام با هم می باشند ، با این مساله، وحدت حاصل می شود که اصلی ترین نتیجه برای نابود کردن دولت صهیونیسم جهانی است.

وی با تاکید براینکه، صهیونیسم دشمن مشترک امت اسلام است، متذکرشد: این یک سخن عاطفی نیست که بین مجاهدین گفته شود، بلکه همه دنیا دیدند که اثرات جنایت های صهیونیسم امروزه به حدی رسیده است که کشورهای عربی و اسلامی را نیز تهدید می کند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران با بیان اینکه، بر ما لازم است که وحدت داشته باشیم تا این پسترفت های پی در پی را قبول نکنیم، افزود: امروز و در این دوران به اذن خداوند، خوار و ذلیل شدن صهیونیسم را خواهید دید و هیچ کس با علاقه و حمایت از صهیونیسم فایده ای نبرده است.

مشارکت برخی دولت های اسلامی با صهیونیسم در  تاریک ترین صفحات تاریخ نوشته می شود

القدومی با اشاره به اینکه، دولت هایی که از قدیم به صهیونیسم علاقه داشتند متاسفانه می خواهند در خط دشمنی با امت اسلام باقی بمانند، گفت: ما کسانی هستیم که راه حاج قاسم  و همچنین راه برادرانی که در راه پیروزی فلسطین جهاد کردند و در مقابل صهیونیسم قرار گرفتند را ادامه خواهیم داد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران با بیان اینکه، مشارکت برخی دولت های اسلامی با صهیونیسم در مرحله خوار و ذلیل کننده ای است که در بدترین و تاریک ترین صفحات تاریخ نوشته خواهد شد، گفت: حق پیروز است و امروز حق در طرف مقاومت و مردان با عزت و سربلند می باشد و در این روز همه مومنان به اذن الله خوشحال خواهند شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.