1399-10-08 17:51
805
0
72334
حجت الاسلام احمدی :

وضعیت فعلی احمدی نژاد تبرئه کننده خطای سنگین فتنه گران در سال ۸۸ نیست/ اگر به یازده سال قبل برگردیم بازهم به گفتمان امام رای می دهیم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه وضعیت فعلی احمدی نژاد تبرئه کننده خطای سنگین فتنه گران نیست ، گفت: اگر به یازده سال قبل برگردیم بازهم به تفکر و گفتمان امام خمینی (ره) رای خواهیم داد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ظهر امروز در پاسخ به این سوال گلستان ما در خصوص اینکه است شرایط امروز احمدی نژاد تبرئه کننده خطای سنگین اصلاح طلبان در سال ۸۸ می باشد یا خیر ، اظهار داشت : به فرموده روایات و‌مفاهیم قرانی ایقان بالاتر از ایمان است ، در مقابل ایقان، تردید و تذبذب است ، احمدی نژاد که مدتی در جبهه حق بود ایمان داشت اما ایقان نداشت، همین تردید درونی باعث ریزش او ‌شد.

حجت الاسلام احمدی افزود : اگر آن روز احمدی نژاد در مقابل جریانی بود که باطل بود، آن روز در جبهه حق قرار داشت اما چون به تعبیر قران باور بصیرت گونه نداشت تردید و تذبذب در عقیده موجب ریزش او شد و در طول تاریخ هم اتفاق افتاده که کسانی در جبهه حق بوده اما عاقبت بخیر نشدند.

وی تصریح کرد : اینکه مردم ما بصیرت داشتند و در جبهه حق ماندند به دلیل این بود که اندکی تردید نداشتند و به تعبیر قران ایقان داشتند ، بر عکس کروبی و موسوی که در مقابل احمدی نژاد قرار گرفتند در یک برهه در جبهه انقلاب بودند همانها هم ریزش پیدا کردند چون بصیرت نداشتند ،مردم راه انقلاب را ادامه دادند اما آنها سقوط کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان ساخت : مردم با بصیرت ، فتنه ۸۸ را همچون فتنه سقیفه شکست دادند ولی موسوی و‌کروبی و فی الحال احمدی نژاد این راه را ادامه ندادند و به کاروان اهل فتنه پیوستند و این سنت الهی است که انسانها گاهی شکست می خورند و گاهی نیز پیروز می شوند.

احمدی اضافه کرد : اگر رفتار سیاسی احمدی نژاد سبب سواستفاده اصلاح طلبانی باشد که از ولایت و انقلاب زاویه گرفتند مبنی بر اینکه ما می دانستیم ، دیدید، و این موارد این جنبه خودشیفتگی است.

وی ادامه داد :  چون در شرایطی احمدی نژاد ورود پیدا کرد که با گفتمان امام خمینی (ره) همراه بود و آن گفتمان ملی در حوزه انقلاب اسلامی بود، طبعیت از ولایت، ظلم ستیزی ، حمایت از راه شهیدان ، استکبار ستیزی از شعارهای او بود که مختص عموم مردم بود و مردم بخاطر همین گفتمان به احمدی نژاد اقبال نشان دادند.

حجت الاسلام احمدی افزود : قاطعانه می گویم که اگر با این نگرش که یازده سال گذشته است، باز هم به یازده سال پیش برگردیم همان کار را می کنیم که در سال ۸۸ کردیم یعنی به همان گفتمانی رای می دهیم که معتقد به امام ، ساده زیستی و ولایت مداری است رای می دهیم .

وی تاکید کرد : طبعا وضع فعلی احمدی نژاد نمی تواند محل سواستفاده کسانی باشد که از طریق و راه امام خارج شدند و فتنه ۸۸ را رقم زدند ، آنها باید بابت خطای سنگین خود در سال ۸۸ نادم و پشیمان باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.