1399-10-04 08:24
540
0
72243
دبیر جمعیت رهپویان استان گلستان:

نطق میان دستور سنگدوینی امیدوار کننده بود / لزوم همدلی نمایندگان برای توسعه گلستان

علیرضا کلاگر گفت : برای توسعه استان گلستان همه نمایندگان باید همدل و همفکر باشند ضمن اینکه باید اذعان کرد نطق میان دستور مهندس سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در هفته گذشته امیدوار کننده بود.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا کلاگر عصر امروز چهارشنبه سوم دیماه در گفت و‌گو با خبرنگار ما در خصوص آخرین تحولات کشور و استان اظهار کرد : در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یکی از اولویت های احزاب و جریانات سیاسی باید افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

کلاگر افزود : این رویکرد باید با هدف انتخاب نامزد کارآمد برای سمت ریاست جمهوری و شورای شهر باشد و بدون شک از خواص انتظار می رود برای مردم روشنگری بکنند که نتیجه عدم تحلیل درست جهت انتخاب نامزدهای کارآمد نه تنها در سطح کلان ، کشور را دچار چالش می کند بلکه در جزیی ترین مسائل زندگی مردم نیز تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد : از مجلس انقلابی که برآمده از نوع نگرش مردم نسبت به عملکرد دولت می باشد انتظار می رود در آستانه انتخابات روشنگری کرده ، در کنار فعالیت اصلی آنها که قانونگذاری می باشد ، بر این امر نیز تاکید ورزند.

دبیر جمعیت رهپویان استان گلستان اضافه کرد : بنده به نوبه خودم از نطق میان دستور مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تقدیر و تشکر می کنم بواسطه آنکه ایشان با نگاه چند بعدی تحلیل درستی از وضعیت کشور و استان را در نطق خود ارائه کردند.

کلاگر یادآور شد : توجه ایشان به نقش ارزنده شهید فخری زاده شهید هسته ای و شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت و تقدیر از دستگاه قضایی و حمایت از عملکرد آیت الله رییسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین تاکید بر توجه مردم بر تحلیل شرایط کنونی کشور و مطرح نمودن مطالبات و اولویت های استان گلستان نشان از نگاه عمیق وی به مباحث دارد.

عضو خانه احزاب گلستان خاطرنشان ساخت : انتظار می رود که با نگاه اجتماعی نمایندگان استان و عزم جدی آنها در جهت سرعت بخشی به توسعه گلستان در طی شش ماه نخست فعالیت مجلس شاهد رشد خوبی در شاخص های توسعه ای استان باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.