1399-09-15 09:04
1477
0
71917
فتنه اسکایپی !

حق شناس روی خط رسانه ای جلسات اسکایپی سران فتنه/ تحلیلی بر گفتگوی ساختار شکنانه انتخاباتی استاندار !

نگارنده وارد تحلیل محتوی سخنان استاندار گلستان نمی شوم. اما همین گفتگو کافی بود که با یک "تقاطع گیری ساده" و آنهم در میان موضع گیری های تمام استانداران در چند روز گذشته متوجه بشویم که تنها استاندار گلستان روی این خط رسانه ای خاص عملا رفته است! بعنوان اولین استاندار!!؟

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی فعال سیاسی استان گلستان در یادداشت جدید خود نوشت: مهندس حق شناس استاندار گلستان یک نمونه (Polyherdron)ساده از اشخاصی است که تمام پیچیدگی های درونی خود(انقباض درونی) را در سادگی ارتباطات و روابط خود با دیگران (انبساط ظاهری )پنهان می کنند!

وی بر خلاف ادراک سازی ساده و شفاف از عملکرد و پیگیری های حوزه مدیریتی اش در استان گلستان!(آنچه که می خواهد دیگران از او ببینند )که هر روز روی خط غالب خبری استان باز نشر می گردد و همواره در فضای مجازی قابل دسترس و دست یافتنی است؛یک فرد پیچیده ای است.

این تحلیل نیست بلکه با یک بررسی کارشناسی و میدانی ساده می توان به آن رسید. همین سادگی در عین پیچیدگی را می توان در حلقه اول سه نفره و حلقه دوم پنج نفره و ارتباطات پنهان و همچنین نیروهای پیدای او ملاحظه نمود؛در تحلیل محتوی سخنان او در استان و البته عمدتا تهران-که چهره واقعی سیاسی او را به دلیل حضور پررنگ تر بهتر ترسیم می کند- می توان آنطور که جامع و مانع است ،شناخت . البته دوچهره کاملا پارادوکسیکال در تهران و گلستان! در استان گیلان نمی دانم.

با عبور حدود یکسال و اندی از تمام جمع بندی ها موجود؛ حق شناس اخیرا گفتگویی با یکی از اجزای «شبکه رسانه ای 1400» ( شبکه ای رسانه ای از مدیران مسول و بعض خبرنگاران سازماندهی شده تحت حمایت مالی پوششی با اعطای مسولیت هایی در هیات مدیره شرکت های اقتصادی و...) داشته است که توسط همین شبکه نیز پوشش داده شده است.

در مورد این شبکه رسانه ای علاوه بر کمیت و شبکه سازی یکپارچه استانی و مرتبط با تهران که از ضریب دادن به اخبار خاص و جریان سازی آنها به موازت تهران و کشور شاهد آنان هستیم؛ بطور خاص از مرامنامه این رسانه ها در بخش «درباره ما» مشخص است که "خط امام خمینی منهای امام خامنه ای" را دنبال می کنند! و فعالیت های همسو و مشترک خبری آنان در مقاطع سخنرانی های رهبری بخوبی زاویه و جهت حرکت آنان را ترسیم می کند.

نگارنده وارد تحلیل محتوی سخنان استاندار گلستان نمی شوم. اما همین گفتگو کافی بود که با یک "تقاطع گیری ساده" و آنهم در میان موضع گیری های تمام استانداران در چند روز گذشته متوجه بشویم که تنها استاندار گلستان روی این خط رسانه ای خاص عملا رفته است!بعنوان اولین استاندار!!؟

 در واقع مهندس حق شناس با این سخنان خود به گفتگوها و مصوبات جلسه اخیر اسکایپی(۵ آبان) سران فتنه به ریاست سید محمد خاتمی(باغی بر انقلاب و نظام) ضریب ویژه مطالبه گرانه و عملیاتی داده است .

با نگاهی اجمالی به اطلاعیه روابط عمومی مجمع و نیز روایت سیدمحمدعلی ابطحی از جلسه اسکایپی یاد شده؛ همانطور که اشاره نمودیم حق شناس بعنوان اولین استاندار اصلاح طلب بر اعتقاد و التزام عملی به مطالبات ساختارشکنانه انتخاباتی یاد شده تاکید نموده است!آیا این اتفاقی است ؟

نگارنده معتقد است که محتوی این جلسه اخیر اسکایپی و تحرکات آنان با محتوی سند پاریس( تهیه شده از سوی موسسه برانداز شهروندیار در پاریس ۱۳۸۹ ) و آنچه از سال ۹۰ در دستور کار جریان فتنه قرار گرفته و منجر به نفوذ و تغییر از طریق صندوق آرا انتخابات گردید_ که هاله اسفندیاری در دستور عملیاتی بودن آن را بعدها تایید نمود _یکی و هماهنگ است. 

جالب توجه اینکه حق شناس بعد از این سخنان و اعتراضات افراد مختلف در استان ؛از یک آرامش خاطر برخوردار بوده است و گویی که منتظر چنین بازتاب و ایفای چنین نقشی بوده است.

حال نباید پرسید حق شناس استاندار گلستان – که میزان مشارکت مردم گلستان در اسفند ۹۸ بالاتر از میانگین کشوری و حدود ۵۸درصد بوده است- چرا چنین سخنان ساختارشکنانه ای را در تهران بیان داشته است!!؟قطعا تغییر تیتر و تحرکات بعدی هیچ چیز را عوض نخواهد کرد و شاید هم او با چنین مصاحبه ای همچون معاون سابق خود بدنبال اثبات خود به سران فتنه و جریان سیاسی خود برای رسیدن به فلان سازمان و فلان جاست!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.