1399-09-07 09:55
746
0
71802
نماینده شرق گلستان:

گره زدن مشکلات مدیریتی داخل به مذاکرات، جز عقب ماندگی حاصلی ندارد/ به دولت های آمریکایی اعتمادی نیست

رضا آریان پور گفت: سیاست اصلی آمریکا در قبال ایران با تغییر روسای جمهور این کشور تغییر نمی کند و هدف مشترک آنها زیر سلطه بردن ایران و جلوگیری از پیشرفت کشور ما است.

به گزارش گلستان ما، رضا آریان پور، نماینده شرق گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: متاسفانه دل بستن به انتخابات آمریکا و نتایج آن، باعث تشدید سو مدیریت در حوزه اقتصادی شد به طوری که هر روز شاهد کمیاب یا گران شدن کالاهای اساسی هستیم.

وی افزود: تجربه سالهای گذشته ثابت کرده است که سردمداران آمریکایی که ادعای کدخدایی بر دنیا دارند؛ به هیچ اصول و قانون بین المللی پایبند نیستند  و مهمترین موضوعی  که نقطه اشتراک همه آنها است تامین منافع استعماری کشور آمریکا است و با تغییر روسای جمهور، تاکتیک های آنها تغییر می کند؛ ولی اصل و هدف آنها سلطه بر ایران و جلوگیری از پیشرفت این کشور در حوزه های نظامی، علمی و اقتصادی است.

نماینده شرق گلستان با بیان اینکه مدیریت و همت جهادی می تواند مشکلات موجود را مرتفع کند؛ گفت: راه حل برون رفت از مشکلات موجود اعمال مدیریت مناسب در حوزه های مختلف در داخل کشور است و سیاست بازی و گره زدن مشکلات داخلی به نحوه ارتباط با عوامل خارجی، فرافکنی و شانه خالی کردن از  احساس مسئولیت و لزوم پاسخگویی در مقابل مردم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: اگر این چند سالی که در برزخ برجامی قرار داشتیم؛ به جای دل بستن و نگاه به بیرون و تصمیمات اروپایی ها به درون و ظرفیت های موجود توجه می شد؛ الان شاهد چنین گرانی های افسار گسیخته و آشفتگی اقتصادی نبودیم.

آریان پور با بیان اینکه نباید زندگی و معیشت مردم را فدای سیاست های انتخاباتی آتی کرد؛ تاکید کرد: علی رغم اینکه سیاستمدارن اصلی کشور و از جمله اعضای هیات دولت، بارها و بارها خود بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و خسارات جبران ناپذیری در برجام متحمل شدیم، اقرار کردند؛ متاسفانه در نزدیکی انتخابات و با پیروزی دموکرات ها در آمریکا به بهانه های مختلف و واهی شاهد تغییر مواضع برخی از  این افراد هستیم تا به این وسیله با فریب مردم و دلخوش کردن آنها به مذاکره با تیم جدید ریاست جمهوری آمریکا، افراد خوش باور را با خود همراه کنند و به مقاصد سیاسی خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری برسند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده این مردم باید صراحتا و بدون تعارف اعلام کنم که طرح موضوع مذاکره از سوی برخی سیاسیون، سرپوشی برای ناکارآمدی دولت و فرار آنها از پاسخگویی درباره عملکردهای منفی و غیرقابل دفاع است؛ و بهتر است به جای فرافکنی و فرار از پاسخگویی، برای بالفعل کردن ظرفیتهای بالقوه متعدد موجود در کشور و افزایش صادرات غیر نفتی برنامه ریزی شود.

نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ضمن تقدیر از ورود جهادی قوه قضاییه به موضوعات اقتصادی و چالش های موجود در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، افزود: خوشبختانه ورود جهادی و مقتدرانه قوه قضائیه و برخورد جدی با متخلفان حوزه اقتصادی نشان داد که سو مدیریت و منفعت طلبی و زیاده خواهی عده ای در کشور باعث چنین مشکلاتی در بازار شده است و گره زدن مشکلات به سیاست خارجی، وسیله ای برای رفع مسئولیت از برخی دولتمردان است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دموکرات ها به دنبال توافقی هوشمند و با پیش شرط هستند؛ تاکید کرد: دموکراتها با ابزار نرم به دنبال همان اهدافی هستند که جمهوری خواهان با ابزار سخت دنبال آن بودند، نباید بخاطر اهداف سیاسی و جناحی و با اعتماد به دشمن دیرینه این انقلاب و نظام تلاش های نیروهای مسلح، دانشمندان هسته ای و صنعتگران کشور که سالها برای رسیدن به این نقطه مقتدرانه تلاش کرده اند را نادیده گرفت و به دست خود باعث نابودی صنعت موشکی و هسته ای شویم؛ آنهم به خاطر توافقی که به راحتی از سوی دولتمردان آمریکایی نادیده گرفته می‌شود.

وی گفت: مسلما با توجه به اینکه مقام معظم رهبری خیانت ها و توطئه های آمریکا را در قبل از انقلاب، در زمان ریاست جمهوری و رهبری خود لمس کرده اند و تنها دغدغه ایشان اقتدار این نظام و انقلاب و سربلندی مردم آن است؛ بی دلیل نیست که چاره حل مشکلات را توجه به داخل می دانند.

آریان پور ادامه داد: چندین سال است که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و اگر همانند صنعت موشکی و هسته ای، دولت هم در کنار دیگر نهادهای انقلابی به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه می کرد و زیرساخت های لازم برای این موضوع مهم مهیا می شد؛ الان در حوزه اقتصادی نیز همانند دیگر حوزه ها حرفی برای گفتن داشتیم.

نماینده مردم در پایان تاکید کرد: اعتماد به دشمن جز پشیمانی و عقب ماندگی کشور‌ حاصلی ندارد و گره زدن مشکلات مدیریتی به مذاکرات هم، سوزاندن فرصت ها است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.