1399-08-12 12:31
2605
0
71350
فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با گلستان ما:

نیروهای مسلح کشور نمونه بارز موفقیت با کار جهادی هستند/ لزوم توجه به ظرفیت های درونی

امیر سرتیپ آذریان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال اخیر ثابت کردند که با توجه به ظرفیت های داخلی و کار جهادی، می‌توان به موفقیت های بزرگ دست یافت.

به گزارش گلستان ما، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب از ابتدای پیروزی، با مشکلات و تحریم های عدیده ای که به واسطه استکبار برنامه ریزی شد؛ دسته و پنجه نرم کرد.

وی افزود: تجربه نشان داد که اعتماد به دشمنان این انقلاب و نظام جز عقب ماندگی در حوزه های مختلف برای کشور در برنخواهد داشت و مسلما اگر نیروهای مسلح ایران نیز دلخوش اعتماد به غربی ها و استکبار می‌بودند؛ در حال حاضر شاهد پیشرفت های نظامی در کشور نبودیم.

امیر سرتیپ آذریان با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور نمونه بارز موفقیت با کار جهادی هستند؛ تاکید کرد: براساس منویات فرمانده کل قوا و با توجه و اتکا به ظرفیت های انسانی و مادی کشور و کار جهادی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی و ساخت انواع سلاح های مدرن و موشک های دور برد و کوتاه برد به موفقیت های بزرگی دست یافته اند که به واسطه آن کیلومترها خارج از خاک ایران تحت کنترل نیروهای ما است.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به واسطه دستیابی به موفقیت های یاد شده، در حوزه امنیتی نیز در بالاترین سطح قرار داریم تا جایی که همانطور که گفتیم، کلیومترها خارج از خاک ایران را نیز کنترل می‌کنیم و این امنیت مرهون جان فشانی شهدا و ایثارگری و کار جهادی بی وقفه نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات، توجه به درون و ظرفیت های داخلی است؛ لذا بی جهت نیست که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند؛ چرا که پیشرفت در حوزه نظامی و علمی نشان داد که محدودیت ها نه تنها باعث پس رفت نمی شود؛ بلکه با نگاه به درون می‌توان تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.

امیر سرتیپ آذریان گفت: قطعا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به پیشرفته ترین موشک ها و سامانه های نظامی دست یافته اند؛ توانایی تولید خودرو را هم دارند و این مستلزم تغییر نگرشها در داخل کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش با آمادگی کامل و با تجهیزات به روز نظامی، همچنان مرزبان مرزهای جمهوری اسلامی ایران درمناطق شرقی، غربی، جنوب غرب کشور می باشد و کلیه ترفندهای دشمن را در آنسوی مرزها رصد و با تمام توان از مرزها دفاع می کنند و اجازه هیچ تعرضی رابه مرزهای جمهوری اسلامی نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.