1399-06-12 20:09
783
0
70180
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

علمای گلستان پرچمدار وحدت در استان هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان این که دشمن سال ها به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین است، گفت: علمای گلستان پرچمدار وحدت در استان هستند.

به گزارش  گلستان ما؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در همایش بصیرتی علمای اهل سنت غرب استان اظهارکرد: به واسطه ویروس منحوس کرونا چند وقتی امکان دیدار با همه علمای اهل سنت را نداشتیم اما این همایش فرصت دیدار را مهیا کرد.

وی  افزود: این که برادران عزیز دشمنان ما به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند، گفت: علمای ما در استان پرچمدار وحدت در گلستان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستاندر بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله حسین(ع)، ادامه داد: سیدالشهدا متعلق به همه بشریت است و اشک بر مصائب امام حسین (ع) فقط مربوط به اهل تشییع نیست.

وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند همچون زمان سیدالشهدا برخی خواص را بفریبد تا اسلام ناب محمدی از راه اصلی خود منحرف شود.

حجت الاسلام رعایتی تأکید کرد: ان شا الله تمام همت خود را به کار بگیریم و در کنار همه علما آرمان حسینی را تحقق بخشیده تا بتوانیم بیش از پیش وحدت آفرین باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.