1399-06-02 08:02
891
0
70012
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از ادامه واکنش‌های فعالان مذهبی به پست جنجالی چراغعلی تا تامین شغل و مسکن پدر چهار قلوها

از ادامه واکنش‌های فعالان مذهبی به پست جنجالی پراغلی در فضای مجازی، پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، تا تامین شغل و مسکن پدر چهار قلوها از مهمترین اخبار شنبه یکم شهریور در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

*** روز گذشته معاون سیاسی استاندار گلستان با انتشار ویدئویی از مراسم یک هیئت عزاداری تهران در صفحه اینستاگرامی‌اش؛ واکنش شماری از فعالان مذهبی استان را برانگیخت.

*** روابط عمومی سپاه نینوای گلستان، طی اطلاعیه ای اعلام کرد که پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا انبار احتکار و قاچاق نهاده های دام و طیور را کشف و ضبط کردند.

*** مدیرکل شیلات گلستان گفت: طی تفاهمنامه بین قرارگاه خاتم‌الانبیا، استانداری گلستان و بانک صادرات برای توسعه زیرساخت فاز دوم مجتمع پرورش میگو گمیشان، بانک صادرات آمادگی اعطای تسهیلات به مبلغ یک‌هزار و 500 میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در فاز دوم مجتمع پرورش میگو اعلام کرد.

*** تمهیدات بهداشتی استانداری گلستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب استان و کشف ۵ هزار و ۲۰۰ تن نهاده دامی قاچاق توسط سپاه از جمله خبرهای کوتاه گلستان است.

*** همزمان با فرارسیدن ماه محرم حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی سه هزار بسته غذایی در قالب طرح اطعام حسینی تهیه و با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی، جمعیت هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج بین نیازمندان این شهرستان مرزی توزیع کرد.

*** استاندار گلستان گفت: بارج شناور بندرترکمن به همراه کاترساکشن طی هفته دولت به آب انداخته خواهد شد.

***رئیس پارک علم و فناوری گلستان از پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان خبرداد و گفت: این شرکت ها هرسال ارزیابی می شوند.

*** مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: تلاش می کنیم قهرمانان عضو ثابت تیم ملی که در مسابقات المپیک، پارالمپیک و جهانی مقام کسب کرده اند در دستگاه های اجرایی استان جذب شوند.

***روز جمعه یک مادر ۱۹ ساله در بیمارستان شهید صیادشیرازی گرگان صاحب چهار نوزاد شد که استاندار گلستان امروز در عیادت از این نوزادان قول‌هایی را برای تأمین مسکن و شغل برای پدراین خانواده به آنان داد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.