1399-05-17 22:54
1283
0
69780
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد:

هیچ عاملی باعث گسستن وحدت بین مردم گنبد نمی شود/ علمای اهل تسنن و تشیع عامل وحدت آفرینی هستند

عبدالقدیر کریمی گفت: وجود علمای اهل تسنن و تشیع بصیر و هوشیار نعمتی است که شهرستان گنبد از آن بهره می برد و این علما باعث تحکیم وحدت بین مردم می شوند.

به گزارش گلستان ما، عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: از ابتدای انقلاب وحدت میان اهل تسنن و تشیع شهرستان گنبد زبان زد عام و خاص بوده و مردم با وجود این وحدت در کنار هم زندگی می کنند.

وی افزود: پایبندی اهل تسنن و تشیع به نظام جمهوری اسلامی ایران باعث حضور آگاهانه آنها در صحنه های مهم نظام شده و به تبع آن، این  حضور و وحدت باعث ناامیدی دشمنان شده و خواهد شد.

معاون استاندار گلستان تاکید کرد: وحدت بین مردم شهرستان گنبد با وجود مردم فهیم و علمای اهل تسنن و تشیع هوشیار و‌ بصیر، گسستنی نیست و وجود این علما باعث تحکیم بیشتر وحدت می‌شود.

کریمی گفت: موضوع وحدت بین مسلمین یکی از موارد مورد تاکید رهبری و نظام است و ما نیز به عنوان سربازان ولایت پیرو فرامین مقام معظم رهبری هستیم و با کمک علمای اهل تسنن و تشیع  در جهت تحکیم این وحدت گام‌ برمی داریم و خوشبختانه هیچ چیزی تاکنون باعث تضعیف وحدت بین مردم این شهرستان نشده است.

انتهای پیام/

خبر مرتبط:

تعدادی از بنرهای غدیرخم سطح شهر گنبد جمع آوری شد/ جمع آوری بنرها با تصمیم شورای تامین و نظر امام جمعه بود/ وحدت مورد تاکید رهبری سرلوحه کار ما است


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.