1399-05-06 19:51
1809
0
69620
در دیدار مجمع نمایندگان گلستان با مدیرعامل شرکت برق استان؛

اعلام آمادگی برای تخصیص اعتبار ترمیم شبکه های فرسوده برق گلستان

مجمع نمایندگان گلستان درمجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گلستان ما، مجمع نمایندگان استان گلستان در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در سطح استان برلزوم تداوم خدمات رسانی به مردم شریف استان در شرایط کنونی با توجه به شیوع کرونا تاکید کردند

نمایندگان استان ضمن اعلام آمادگی جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه های فرسوده برق خواستار پیگیری بیشتر شرکت توزیع برق استان در این زمینه شد.

در ادامه نصیری مدیرعامل توزیع برق گلستان ضمن تشکر از هکاری شایسته مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت بازسازی و استاندار کردن شبکه های آسیب دیده توزیع برق از سیل 98 و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و جایگزینی آنها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

وی بیان کرد: و با پیگیری لازم،  پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و یا منابع استانی اجرای آنها در دستور کار شرکت قرار میگیرد.

 نصیری همچنین از همراهی خوب مردم در پویش مردمی مدیریت مصرف قدردانی کرد و افزود: با توجه به گرمای تابستان سال جاری از مشترکین انتظار می رود در ساعات 13 الی 5 عصر حداکثر یک ساعت کولر گازی خود را در منزل و یا محل کار خاموش کنند تا تامین برق پایدار برای همه شهروندان و روستائیان استان میسر شود و احتمال خاموشی ها را به صفر برسانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.