1399-04-19 10:37
1752
0
69327

3 نماینده گلستان در جمع اعضای هیئت رییسه فراکسیون های مجلس یازدهم

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول به عنوان نایب رئیس، رضا آریان‌پور نماینده مردم مینودشت به عنوان دبیر اول فراکسیون کارگری انتخاب شدند.

به گزارش گلستان ما، مجلس یازدهم به دوماهگی خود نزدیک می شود و در این راه نیز هر روز با تشکیل فراکسیون ها و مشخص شدن قطعی اعضای کمیسیون های تخصصی خود بر روی ریل قانون گذاری روان تر حرکت می کند.

نمایندگان گلستان نیز با توجه به تخصص ها و برنامه های خود در فراکسیون ها و کمیسیون های تخصصی مجلس آغاز به کار کرده اند که تاکنون سه نماینده استان گلستان توانسته اند در جمع اعضای هیئت رییسه فراکسیون های مجلس قرار گیرند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز با اعلام خبر تشکیل فراکسیون کارگری در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود به عنوان رئیس، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول به عنوان نایب رئیس، رضا آریان‌پور نماینده مردم مینودشت به عنوان دبیر اول، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل به عنوان دبیر دوم و جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شدند.

چندی پیش نیز امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر فراکسیون اهل سنت انتخاب شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.