1399-02-25 11:49
1017
0
68636
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

نیروی انتظامی با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند

آیت‌الله علوی گرگانی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند ناجا در کمک به نیازمندان، گفت: نیروی انتظامی با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله علوی‌گرگانی، در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: خدمت به مردم مومن و وفادار کشورمان نعمت و افتخار بزرگی است که نصیب سبزپوشان نیروی انتظامی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در آموزه‌های دینی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، جامعه از پلیسی امین، مهربان و در عین حال قاطع برخوردار بوده که در تمام ساعات شبانه روز با جان و دل مشغول پاسخگویی به امور شهروندان است.

  مرجع عالیقدر شیعیان با اشاره به خدمت مضاعف ناجا در سطح کشور، خاطرنشان کرد: مردم زحمات کارکنان نیروی انتظامی را می‌بینند که در روزهای گرم سال با زبان روزه و بدون منت در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف هستند و به آن احترام می‌گذارند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: نیروی انتظامی همواره گوش به فرمان ولایت بوده و بر‌اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه خود را ترسیم می‌کند که این نشان از بصیرت و ولایتمداری فرماندهان و کارکنان این نیرو دارد.

وی با اشاره به طرح مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و لزوم همکاری آحاد جامعه در این زمینه، تصریح کرد: پلیس ثابت کرده همواره علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود، هر جا نیاز باشد پای کار بوده که حضور پررنگ ناجا در طرح مواسات و همدلی یکی از نمونه های بارز آن است.

با تمام وجود برای دفاع از نظم و امنیت تلاش می کنیم

در این دیدار، سرهنگ سعید دادگر، فرمانده جدید انتظامی استان نیز گفت: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی شأنی جز خدمتگزاری به مردم نداشته و با تمام وجود برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه تلاش خواهد کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی ویترین نظام بوده لذا تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، برنامه ریزی هدفمند و تلاش جهادی گام بلندی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسب اعتماد مردم برداریم.

سرهنگ دادگر در پایان خاطرنشان کرد: تامین نظم و امنیت جامعه وظیفه حساس و سنگینی است که بخش مهمی از آن بر عهده ناجا بوده و پلیس در این راه نیاز به همدلی، همراهی و تعامل آحاد شهروندان و مسئولان دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.