1399-02-09 13:15
921
0
68405
استاندار گلستان:

دستگاه‌های اجرایی موانع بر سر راه شوراهای‌اسلامی را رفع کنند/ نقش پررنگ شوراها در سیل و کرونا

هادی حق شناس گفت: تمام دستگاه های اجرایی آمادگی رفع موانع بر سر راه شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند و اگر موضوعات در اختیارات استان نباشد، مکاتبات لازم جهت رفع آن با مقامات بالادستی صورت می گیرد.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس در نشست با منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان اظهار کرد: شوراها می توانند هم تراز دولت لایحه به مجلس ارایه کنند و هم سطح نمایندگان مجلس به ارایه طرح بپردازند . با توجه به ظرفیت هایی که قانون برای این نهاد مردمی درنظر گرفته ، نمایندگان شوراها می توانند زمینه ساز تغییرات مهمی شوند.

وی افزود: شوراهای اسلامی با توجه به ظرفیت های قانون می تواند همتراز قوه مجریه و مقننه در ارایه  لایحه و طرح به مجلس عمل کند و از این نظر اعضای شورا باید نسبت به جایگاهی که در آن حضور دارند واقف باشند.

استاندارگلستان تصریح کرد: همراهی شوراییان، دهیاران، شهرداران و بخشداران در زمینه سیل و بازسازی پس از آن، انتخابات مجلس، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طرح غربالگری شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: همواره تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سپردن کار مردم به مردم بوده است و شوراها یکی از این ظرفیت هاست. شوراها با استفاده از ظرفیت قانون می توانند زمینه ساز تغییرات مهمی شوند.

حق شناس گفت: امروز سواد در دنیا به معنای ایجاد تغییر با استفاده از دانسته هاست و نمایندگان شوراهای اسلامی در شهر و روستا باید بتوانند تغییرات ارزشمندی را در محیط کاری خود ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی آمادگی رفع موانع بر سر راه شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند و اگر موضوعات در اختیارات استان نباشد، مکاتبات لازم جهت رفع آن با مقامات بالادستی صورت می گیرد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.