1399-01-21 20:00
858
0
68110
در سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی عنوان شد؛

معرفت الهی و اطاعت از ولایت خصیصه بارز شهید صیادشیرازی/شهادت عظیم ترین پاداش شهید

امیر سرتیپ محمد علی سعید عسکری گفت: معرفت الهی شهید صیادشیرازی جایگاهش را اولاترواطاعتش از ولایت او را کامل کرد.

به گزارش گلستان ما؛ امیر سرتیپ محمد علی سعید عسکری عصر امروز در سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جمع فرماندهان اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی تبلور و مظهر تعهد تخصص و پیوند دهنده بین نیروهای مسلح بود که الگویی بی بدیل برای همه ی فرماندهان است .

وی با بیان اینکه شهید صیاد چشم بینا و بیدار انقلاب و نیروهای مسلح بود تصریح کرد :معرفت الهی شهید صیاد شیرازی جایگاهش را اولاتر و اطاعتش از ولایت اورا کامل کرد و با شهادت بعنوان اسوه ایثار و نمونه والایی از کرامت انسانی و اخلاقی در جامعه برای طیف های مختلف شناساند و این نتیجه اخلاص و نماز های اول وقت و پایبندی او به مدیریت اسلامی احکام و شرع بود که محبت او دلها را صید میکرد و نام او برای همیشه در دلها یادگار و ماندگار ماند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان با تبریک نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج)  خاطر نشان کرد: شهید صیاد خدمت به نظام و انجام تکلیف برایش مهم بود و در تمامی مسولیت هایش  بدون شناخت و آگاهی عمل نمی کرد  و این خستگی و شجاعت وایستادگی او دشمن را عصبانی کرده بود و با یک اقدام ناجوانمردانه و اخلاق غیر انسانی فرمانده رشید اسلام را به شهادت رساندند  .

شهادت عظیم ترین پاداش سپهبد صیاد شیرازی بود

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استانهای گلستان و مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردیهای فرمانده بزرگ اسلام شهید صیاد شیرازی اظهار کرد:عظیم ترین نعمت خدا  برای کسی که در راهش جهاد می کند و در مقابل کفر ایستادگی می کند شهادت است که شهید صیاد شیرازی مصداق آیه شریفه( بل احیاءعند ربهم یرزقون) است که نزد پروردگار از قرب و جایگاه والایی برخوردار است.

حجت الاسلام حسن پورمیرزا با تبریک نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام مهدی (عج) اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی حجت بالغه ای در انقلاب بود که شایستگی انعکاس انوار ملکوتی در پیوند دریافت های باطنی و شهودی شهید بزرگوارملموس بود . تمامی فعالیت و ماموریتهای وی  بر اساس مسئولیت پذیری در سایه شناخت ، مسولیت پذیری بر مدار تقواِ بهره مندی از ایمان راسخ و مسولیدت پذیری اخلاق اجتماعی در سایه وجدان عمومی داشت که این مهم در تشییع پیکر این اسوه ایثار و مقاومتِ مردم فهیم کشور به خوبی نشان دادند.

پور میرزا با تاکید بر مطالعه سیره روش و منش شهیدصیاد شیرازی برای فرماندهان جوان خاطر نشان کرد : اهمیت شهید صیاد به نماز اول وقت و محبت به زیر دستان و ساده زیستی وی در ارتش بی نظیر بود .

وی ادامه داد: نماز برای صیاد شیرازی صرفا یک عمل عبادی تکلیفی نبود بلکه یک سنگر معنوی و عامل ترقی ،عنصر رهایی بخش و تکیه گاه مطمَن و یک نردبان ترقی روحی و معنوی که در فرمانده بزرگ اسلام نهادینه شده بود و زندگی شخصی و سازمانی وی الگویی بینظیر است .

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استانهای گلستان و مازندران یادآورشد: قران کریم نیز اشاره شده است که شهید در راهی که کشته می شود از دو ارزش آگاهی و فی سبیل ا… برخوردار است که شهید صیاد نمونه بارز آن بود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.